|

پیام احساسی یک مسافر پیش از فرود اضطراری هواپیمای روسی

پیام احساسی یک مسافر پیش از فرود اضطراری هواپیمای روسی

یکی از مسافران هواپیما ایرباس خطوط هوایی اورال که صبح سه شنبه در مزرعه ای در نزدیکی نووسیبیرسک فرود اضطراری کرد، گفت که حتی در طول پرواز، قبل از فرود، برای فرزندانش پیامی در صورت سقوط هواپیما در پشت کارت پرواز نوشته است.

 "مارینا وارنکووا" مسافر این هواپیما کارت پرواز خود را به خبرنگاران نشان داد. بروی آن نوشته شده بود:" بچه ها، من شمارا دوست دارم".
این مسافر به خبرنگاران گفت: "برای اینکه اگر اتفاقی افتاد بتوانند راحتتر شناسایی کنند. این را در لحظات آخر نوشتم".
در فرودگاه اومسک، جایی که مسافران پس از خروج از هواپیما به آنها منتقل شدند، دختر این زن با گل از وی استقبال کرد.
همچنین در خصوص این حادثه "ویکتور گورباچف"، مدیر کل انجمن فرودگاه‌های هواپیمایی کشوری، کارمند افتخاری حمل‌ونقل روسیه، مورد مشابهی را در آگوست 2019 به یاد آورد، زمانی که خدمه خطوط هوایی اورال با موفقیت یک هواپیمای A321 را که موتورهای خود را در هنگام برخاستن از دست داده بود، در مزرعه ذرت فرود آورد.
وی گفت:" این یک معجزه نیست، این استادی است. این قبیل اتفاق پیشتر نیز افتاده بود. خدمه پرواز اورال هواپیما را روی مزرعه ذرت نزدیک ژوکوفسکی فرود آوردند. سخت است، اما شبیه سازها برای همین هستند. خلبانان ما مرتباً آموزش می بینند، همه چیز تست شده است: خرابی موتور، خرابی سیستم و غیره. آنها همه چیز را حل کرده اند. یک خلبان با کلاس بالا، باید به دنبال این افراد باشید".
روز سه شنبه یک هواپیمای ایرباس A320 خطوط هوایی اورال که از سوچی به سمت اومسک پرواز می کرد، به دلایل فنی در زمینی در منطقه اوبینسکی در 180 کیلومتری نووسیبیرسک فرود اضطراری کرد. در آن لحظه 159 مسافر شامل 23 کودک و 6 خدمه در هواپیما بودند. هیچکس بطور جدی صدمه ندید.
به گفته خطوط هوایی اورال، سیستم هیدرولیک سبز این هواپیما، یکی از سه سیستم موجود در آن، هنگام فرود در اومسک از کار افتاد. هواپیما به دور دوم رفت و پس از آن خلبان تصمیم گرفت به سمت نووسیبیرسک پرواز کند.

 

منبع: اسپوتنیک

ارسال نظر