|

برای ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی صنعت هوایی تصویب شد

الزام استفاده از درگاه الکترونیکی پیشخوان ارباب‌رجوع در حوزه پروازی

پیرو بخشنامه صادره از سوی معاونت اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت اداری و مالی)، و در راستای تحقق اهداف توسعه دولت هوشمند و الکترونیکی‌سازی خدمات، ثبت و پیگیری مکاتبات ارباب رجوع به روز رسانی شد.

به گزارش کن نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، از این پس تمامی فرآیندهای دریافت، ثبت و پیگیری مکاتبات ارباب‌رجوع حقیقی و حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری، منحصراً از طریق درگاه الکترونیکی پیشخوان ارباب‌رجوع که در پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی سازمان به نشانی: www.caa.gov.ir  در بخش «سامانه‌های الکترونیک» قرار دارد، انجام خواهد شد.

بدیهی است سازمان هواپیمایی کشوری بر اساس بخشنامه یادشده، از پذیرش هرگونه مکاتبه به روش‌های سنتی نظیر پست، پیک، نمابر، مراجعه حضوری و ارسال ایمیل‌های غیررسمی از تاریخ 1404/06/01 خودداری خواهد نمود.


لازم به ذکر است؛ در موارد استثنایی که پیوست مکاتبات به دلیل ماهیت فیزیکی یا حجم بالا (مانند کتاب، کتابچه، گزارش‌های صحافی‌شده، لوح فشرده و ...) قابلیت بارگذاری الکترونیکی نداشته باشند، دریافت از طریق پست یا پیک امکان‌پذیر خواهد بود.

 

ارسال نظر