|

پلیس هامبورگ گفت یک مسافر حین پرواز هواپیما از استانبول به هامبورگ در گذشته است

فرود هواپیما در فرودگاه هامبورگ با یک مسافر مرده

فرود هواپیما در فرودگاه هامبورگ با یک مسافر مرده

هواپیمایی با یک مسافر فوتی در فرودگاه هامبورگ به زمین نشست. به گفته پلیس هامبورگ این مسافر در حین پرواز هواپیما از استانبول ترکیه به شهر هامبورگ آلمان در گذشته است. مسافر فوت شده به کرونا نیز مبتلا بوده است

پلیس هامبورگ روز دوشنبه اول نوامبر (۱۰ آبان) اعلام کرد حادثه فرود یک هواپیما با یک مسافر فوتی دوشنبه هفته گذشته رخ داده و مربوط به پرواز استانبول به هامبورگ بوده است.

پلیس هامبورگ علت مرگ این مسافر هواپیما را طبیعی اعلام کرده و ظاهرا این مسافر ۵۱ ساله در حین پرواز جان خود را از دست داده است.

روزنامه آلمانی "هامبورگر آبندبلات" که برای نخستین بار این مورد را گزارش کرده می‌نویسد این مسافر بی‌جان تنها پس از فرود هواپیما و خروج مسافران از ایرباس که از استانبول آمده بود، مورد توجه قرار گرفته است.

پلیس هامبورگ تحقیقات پیرامون "مرگ و یا یک احتمال بروز یک جنایت"  را آغاز کرده و تا کنون هیچ مدرکی دال بر دخیل بودن شخص ثالث در فوت این مسافر پیدا نکرده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شده است که مسافر فوت شده به کرونا نیز مبتلا بوده و بلافاصله به اداره بهداشت هامبورگ گزارش شده است.

پلیس هامبورگ در مورد چگونگی پرواز مسافری که به کووید-۱۹ مبتلا بوده  نیز تحقیق می‌کند چونکه افرادی که به کووید -۱۹ مبتلا شدند اجازه ورود به هواپیما را ندارند. 

رسانه‌های آلمان درباره تابعیت این فرد و یا هویت او گزارشی منتشر نکردند اما گفتند که او ساکن ایالت شلسویگ-هولشتاین بوده است.

 

منبع: دویچه وله فارسی

ارسال نظر