|

ترس مسافران از ربوده شدن هواپیما توسط کودک

ترس مسافران از ربوده شدن هواپیما توسط کودک

کودکی که وانمود به ربودن هواپیما کرده بود موجب وحشت مسافران شد.

این کودک ۱۰ ساله با ارسال پیامک به یک مسافر دیگر که در هواپیما حضور داشت موجب این اتفاق شد. بنا به گزارش WFTV، این اتفاق در روز یکشنبه تاریخ ۶ مارس و در یک پرواز شرکت هواپیمایی آلاسکا ایرلاینز رخ داد. این هواپیما از شهر سیاتل آمریکا به مقصد اورلاندو پرواز می‌کرد.

پس از آنکه مسئولان فرودگاه از احتمال ربوده شدن هواپیما مطلع شدند این هواپیما پس از فرود در فرودگاه بین المللی اورلاندو به مدت ۱ ساعت متوقف شد.

مقامات فرودگاه گفتند پیامی را در خصوص ربایش این هواپیما دریافت کرده بودند. بنا به این گزارش خلبان هواپیما نیز به تماس‌های فرودگاه پاسخ نداده بود و همین، شک مسئولان فرودگاه به احتمال ربوده شدن هواپیما را بیشتر کرد. اما خوشبختانه این یک هواپیماربایی واقعی نبود. مقامات تایید کردند که ارسال پیامک از این پسربچه به یک مسافر دیگر موجب وحشت وی و اعلام خطر شده است. در طول پرواز مسافران وضعیت غیرعادی و مشکوک را در هواپیما مشاهده نکرده بودند.

پس از یک ساعت توقف در قسمتی از باند فرودگاه، این پسر به همراه مادرش با اسکورت پلیس از هواپیما پیاده شدند. سایر مسافران نیز اجازه یافتند تا هواپیما را ترک کنند. یکی از مسافران در این باره گفت: «مادر این کودک با صدای بلند گریه می‌کرد و از همه مسافران معذرت خواهی کرد.»

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا اتهامی در این باره بر علیه این کودک وارد شده است یا نه. وانمود کردن به هواپیماربایی در آمریکا یک جرم تلقی شده و فرد تحت پیگرد قانون قرار می‌گیرد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر