|

هواپیمایی امارات جوایز ویژه‌ای به مسافران خود داد

هواپیمایی امارات جوایز ویژه‌ای به مسافران خود داد

هواپیمایی امارات به منظور دست یافتن به رکوردی تازه، جوایز بسیار ویژه و جالبی را در بین مسافران خودش پخش کرده که در این میان، یکی از مسافران خوش‌شانس توانسته جایزه یک میلیون مایل پرواز رایگان را بدست بیاورد.

برنامه وفاداری هواپیمایی امارات (Emirates) رسما به ۳۰ میلیون عضو در سراسر جهان رسیده که رکورد ویژه و برجسته‌ای برای این شرکت به شمار می‌رود. حالا به منظور رسیدن به این عدد خاص، هواپیمایی امارات جوایز متعددی را در بین مسافران خودش پخش کرد و یکی از این جوایز، یک میلیون مایل پرواز رایگان برای فردی خوش‌شانس بود.

از روز دوشنبه ۳۰ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی تا روز چهارشنبه ۱ فوریه، مسافرانی که با پروازهای امارات در حال سفر بودند، باید به هنگام ورود به دبی روی چمدان‌های خود به دنبال استیکر قرمز رنگ «۳۰ میلیون» می‌بودند. اگر این استیکر روی چمدان شما می‌بود، شما از جمله مسافران خوش‌شانس می‌شدید و جوایز مختلفی را دریافت می‌کردید.

از جمله جوایز ارائه شده توسط هواپیمایی امارات می‌توان به ۳۰۰۰۰ مایل پرواز رایگان برای ۱۰ نفر، ۱۰ بسته Skywards+، ارتقاء به کلاس نقره‌ای برای ۳۰ نفر، ارتقاء پرواز برای ۳۰ مسافر و همچنین ۳۰ کوپن راننده رایگان اشاره کرد.

مسافرانی که قصد برنده شدن جایزه بزرگ را داشتند نیز ابتدا باید در یک مسابقه شرکت می‌کردند. از تاریخ ۲۳ ژانویه تا ۴ فوریه شما باید از صفحه قرعه‌کشی هواپیمایی امارات بازدید می‌کردید و به سوالی در مورد تاریخچه این شرکت پاسخ می‌دادید. پس از ثبت آن نیز به صورت رسمی وارد رقابت برای بدست آوردن این جایزه بزرگ می‎‌شدید.

دارندگان کارت اعتباری با نام تجاری Emirates Skywards نیز تنها با داشتن این کارت اعتباری می‌توانستند شانس خود برای برنده شدن این جایزه بزرگ را دو چندان کنند. این ایرلاین همچنین به افتخار رسیدن به این نقطه عطف، خوارکی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه‌ای را در بین مسافران پروازهای خود به مدت سه روز پخش کرده بود.

معاون ارشد بخش Emirates Skywards این شرکت هواپیمایی یعنی دکتر نجیب بن خضر در بیانیه‌ای در همین راستا اظهار داشته:

«در برنامه وفاداری Emirates Skywards به ۳۰ میلیون عضو رسیدیم و از همکاری شما در این زمینه بسیار تشکر می‌کنیم. این یک نقطه عطف مهم برای ما به شمار می‌رود و ما بسیار خوش‌حال شدیم تا به اعضای وفادار خود که نقش زیادی در این دستاورد داشتند، هدایایی را اهدا کردیم.

ما همیشه در تلاش هستیم تا بهترین ارزش‌ها، انتخاب‌ها و پاداش‌های استثنایی را برای مسافران پروازهای خود فراهم کنیم و از دست یافتن به این رکورد بسیار خرسند و سربلندیم و مشتاقانه منتظرم دستاوردهای بیشتر در آینده هستیم.»

مسافران شرکت هواپیمایی امارات که در تاریخ ۷ فوریه به سمت دبی پرواز می‌کنند نیز می‌توانند انتظار هدایای ویژه‌ای را داشته باشند. از جمله این هدایای خاص نیز می‌توان به ارتقاء به سطح نقره‌ای برای چهار نفر، ۷۵۰۰۰ مایل پاداش Skywards Miles، یک بسته Skywards+، ارتقاء رایگان به کلاس تجاری برای دو نفر و هفت مجوز دسترسی به سالن تجاری پرواز دبی در ترمینال ۲ فرودگاه این شهر اشاره کرد.

منبع: فوت و فن

ارسال نظر