|

تحول بزرگ در لوفت‌هانزا در پی نارضایتی مسافران

تحول بزرگ در لوفت‌هانزا در پی نارضایتی مسافران

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا در چارچوب برنامه‌ای با عنوان «پروژه Matrix Next Level»، در حال اجرای بازسازی گسترده‌ای است تا ساختار پیچیده خود را ساده‌سازی کرده و به انتقادهای بلندمدت مسافران و سهام‌داران پاسخ دهد.

به گزارش کن نیوز ؛ از روزنامه «هندلسبلات»، این بازنگری اساسی با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش بهره‌وری انجام می‌شود. رهبری این طرح تحول‌ساز را کارستن اشپور، مدیرعامل گروه لوفت‌هانزا، بر عهده دارد.

لوفت‌هانزا این تغییرات را در قالب برنامه‌های زیر انجام می دهد:

ساده‌سازی ساختار مدیریتی: کاهش پیچیدگی‌های سازمانی و تمرکز بر عملکردهای کلیدی به منظور افزایش کارایی و سرعت در تصمیم‌گیری‌ها. 

یکپارچه‌سازی برندها: ایجاد تجربه‌ای یکپارچه برای مسافران از طریق هماهنگی بیشتر بین شرکت‌های هواپیمایی زیرمجموعه لوفت‌هانزا، که حدود ۸۰٪ از درآمد گروه را تأمین می‌کنند. 

بهبود فرآیندها و فناوری اطلاعات: تلاش برای هماهنگی بیشتر در بخش‌های فناوری اطلاعات و کاهش ساختارهای موازی در شرکت‌های مختلف گروه. 

افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها: تمرکز بر بهینه‌سازی فرآیندها و کاهش هزینه‌های عملیاتی به منظور بهبود وضعیت مالی شرکت. 

ارسال نظر