|

کن نیوز بررسی می کند:

نگاهی به نرخ های روز بلیط هواپیما

نگاهی به نرخ های روز بلیط هواپیما

حدودا 20 روز از اعلام افزایش قیمت بلیط هواپیما گذشت؛ تصمیمی که قرار بود از ابتدای آبان اجرایی شود اما پس از مخالفت‌هایی که با آن شد به ناگهان برچسب اجرای فوری روی آن خورد و اجرایی شد.

اگرچه که مجددا با دستور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی قرار شد قیمت بلیط به حالت سابق بازگردد و بجای آن دولت از شرکت‌های هواپیمایی حمایت کند.

حالا که چندین روز از این فعل و انفعالات گذشته تصمیم گرفتم تا قیمت بلیط چند مسیر پر تردد را بررسی کنم.

تهران - مشهد

در حال حاضر کف نرخی قیمت 494600 تومان را نشان می‌دهد و بسته به زمان پرواز بلیط‌های 700000 تومانی نیز به چشم می‌خورد؛ در ابتدای شهریور شما برای سفر به مشهد می‌توانستید بلیط  250000 تومانی تهیه کنید.

ممکن است به بلیط‌هایی با قیمت بیشتر از 800000 تومان نیز بر بخورید که باید توجه داشته باشید که مربوط به کلاس پروازی بیزینس است که رفاه بیشتری را برای مسافر فراهم می‌کند.

تهران - کیش

جزیره کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری ایران به حساب می‌آید که همواره در فصل پاییز توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند؛ در حال حاضر قیمت بلیط هواپیما در مسیر کیش 527000 الی 800000 تومان است که به نسبت به روزهای میانه تابستان با افزایش حدود 200000 تومانی همراه بوده است.

قیمت بلیط کیش برای روزهای این هفته که با تعطیلی همراه است کمی افزایش داشته است.

تهران - تبریز 

شما برای سفر به شهر اولین‌ها باید بین 417000 تا 550000 تومان هزینه بلیط هواپیما بپردازید؛ این قیمت نیز نشان از افزایش قیمت بلیط هواپیما دارد، بلیطی که در ابتدای ماه آخر تابستان حدود 280000 تومان قیمت داشت.

با یک نگاه کلی به قیمت‌های بلیط هواپیما می‌توان دریافت که قیمت‌ها افزایش داشته است، اما سوال اینجاست چرا انتظار داشتیم که قیمت بلیط هواپیما ثابت بماند؟ در یادداشت بعدی به این موضوع خواهم پرداخت که آیا افزایش قیمت بلیط هواپیما اقدامی غیر قابل پیش بینی بوده است یا نه

ارسال نظر