|

بلیت اربعین:

721 مجوز پرواز برای اربعین حسینی صادر شد

721 مجوز پرواز برای اربعین حسینی صادر شد

پروازهای اربعین حسینی از 20 مهر آغاز و تا 30مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و برای این ایام 721 مجوز پرواز صادر شده است.

براساس این گزارش فروش بلیت منوط به انجام هماهنگی های لازم با فرودگاه‌های مبدا، مقصد و تعیین دقیق زمان پروازهاست، بر همین اساس فروش شرکت ها به تدریج آغاز شده است.

همچنین به منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پرواز ایام اربعین، سازمان هواپیمایی کشوری لیست 17نماینده رسمی فروش بلیط پروازهای ایام اربعین جهت رفاه متقاضیان با ذکر آدرس و شماره تلفن های آن مراکز را منتشر کرد.

گفتنی است؛ نرخ بلیت‌های یک‌طرفه در مسیرهای تهران-نجف یک میلیون و 100 هزار تومان و در مسیر مشهد-نجف یک میلیون و 400 هزار تومان و نرخ بلیت پروازهای تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران 2.2 میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد-نجف-مشهد و مشهد-بغداد-مشهد 2.8 میلیون تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است؛ هرگونه فروش بلیت هواپیما خارج از نرخ های اعلام شده تخلف محسوب می شود و ضروری است مسافران از خرید بلیت از مراکز غیر مجاز خودداری و  در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند شکایات خود را از طریق سامانه حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اعلام و با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد.

منبع: سازمان هواپیمایی کشوری

ارسال نظر