|

با اعلام رضا جعفرزاده

واردات بالغ بر 350تن اقلام بهداشتی با انجام حدودا 10پرواز هفتگی

ورود ۱۰تن بار شامل کمک های اهدایی ایرانیان مقیم ترکیه به کشور
واردات بالغ بر 350تن اقلام بهداشتی با انجام حدودا 10پرواز هفتگی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از واردات بالغ بر 350تن اقلام بهداشتی با انجام حدودا 10پرواز هفتگی توسط شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد.

رضاجعفرزاده با اشاره به نقش حمل و نقل هوایی در  پشتیبانی و تامین اقلام مورد نیاز و برقراری پروازها براساس ضرورت اظهارداشت: جهت تامین نیازهای فعلی کشور در جهت مبارزه با ویروس کرونا و بنا بر سفارشات وزارت بهداشت و سایر دستگاهها در هفته حدودا 10پرواز و روزانه با ظرفیتی حدود 40تن اقلام بهداشتی توسط هواپیمایی ماهان به کشور وارد می شود.
وی افزود: این پروازها تحت نظارت و با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های وزارت بهداشت از شهرهای پکن، گوانجو، شانگهای و شنزن صورت می گیرد.
جعفرزاده تصریح کرد: اقلام بهداشتی با تشخیص وزارت بهداشت و تامین نیاز تیم های بهداشتی کشور وارد می شود.
ورود 10تن بار شامل کمک های اهدایی ایرانیان مقیم ترکیه به کشور
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی همواره با درک شرایط حساس و نیاز کمک به هموطنان در پشتیبانی و انتقال اقلام دارویی با نگاه انسانی و نه اقتصادی و حتی در بعضی اوقات به ضرورت انجام پرواز به صورت رایگان از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند افزود: در راستای مقابله با این ویروس و برنامه ریزی های صورت گرفته 10تن بار شامل کمک هایی اهدایی ایرانیان مقیم ترکیه توسط شرکت هواپیمایی معراج به صورت رایگان و با هماهنگی سرکنسول گری ایران در استانبول به کشور منتقل شد.
به گفته وی این کمک ها شامل ماسک، گان، دستکش و اقلام دارویی است که به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

منبع: سازمان هواپیمایی کشوری

ارسال نظر