|

سازمان هواپیمایی:

محدودیت سفر به جزیره کیش لغو شد

محدودیت سفر به جزیره کیش لغو شد

پروازها به مقصد کیش از تهران و سه استان دیگر که به دلیل شیووع کرونا حدود دوماه بود لغو شده بود، از روز شنبه مجددا آغاز می‌شود.

٢٨ اسفند ماه سال گذشته با توجه به مصوبه فوق العاده شورای سلامت جزیره کیش مبنی بر جلوگیری از شیوع بیش از حد ویروس کرونا، شرکت هواپیمایی کیش موظف شد پروازهای تهران - جزیره کیش، اصفهان - جزیره کیش، شیراز - جزیره کیش، مشهد - جزیره کیش و بندرعباس - جزیره کیش را تا اطلاع ثانوی باطل کرده و امکان سفر هیچگونه مسافری به جزیره کیش مجاز نبود.

امروز اما با مصوبه شورای سلامت جزیره کیش و پس از بررسی های صورت گرفته، محدودیت موقتی سفر مسافرین به جزیره زیبای کیش لغو  شد.

بر این اساس از روز شنبه بیستم اردیبهشت‌ماه سفر به جزیره کیش بدون اعمال محدودیت امکان پذیر خواهد بود.

«رضا جعفرزاده» سخنگوی سازمان هواپیمایی روز جمعه به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: امکان پرواز سایر شرکت های هواپیمایی به جزیره کیش از روز شنبه بالا مانع است و شرکت های هواپیمایی می‌توانند از روز شنبه مجوز سفر به کیش را از سازمان هواپیمایی دریافت کنند.

وی گفت: تمام افرادی که نیاز به سفر به جزیره کیش را دارند، می‌توانند بلیط مورد نظر خود را از دفاتر فروش شرکت های هواپیمایی یا آژانس های هواپیمایی تهیه کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: پروازها اکنون به ضرورت انجام می شود که عمدتا غیر اقتصادی بوده است؛ با رعایت اقدامات پیشگیرانه برای مبارزه با شیووع کرونا و رعایت تمامی دستورالعمل های وزارت بهداشت و بر اساس شیوه نامه ارسالی به شرکت های هواپیمایی، فرودگاهها و عوامل خدمات زمینی در فرودگاهها و کرو پروازی انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر