|

فرود هواپیمای حامل کمک‌های پزشکی سازمان ملل در فرودگاه صنعا

فرود هواپیمای حامل کمک‌های پزشکی سازمان ملل در فرودگاه صنعا

یک فروند هواپیمای حامل کمک‌های پزشکی سازمان ملل متحد در فرودگاه بین المللی صنعا به زمین نشست.

یک منبع در فرودگاه بین المللی صنعا گفت: هواپیمای حامل کمک‌های پزشکی اعطایی صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) برای مردم یمن در این فرودگاه به زمین نشست.

این چهارمین هواپیمای حامل کمک‌های پزشکی یونیسف (صندوق کودکان ملل متحد) به یمن در کمتر از یک هفته گذشته است که وارد فرودگاه بین المللی صنعا شد.

این منبع تاکید کرد هواپیمای متعلق به صندوق کودکان ملل متحد حامل هجده تن از انواع وسایل و تجهیزات بهداشتی و پزشکی امروز در فرودگاه بین المللی صنعا فرود آمد.

این چهارمین محموله هوایی ارسالی یونیسف به یمن در پنج روز گذشته است. هواپیمای نخست حامل ۲۲ تن کمک‌های پزشکی و بهداشتی پنجشنبه گذشته وارد فرودگاه صنعا شد و پس از آن دو فروند هواپیمای دیگر حامل چهل و یک تن تجهیزات ویژه برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ در این فرودگاه به زمین نشستند.

بر اساس جدید‌ترین آمار‌های صادره از مناطق تحت کنترل دولت یمن (مستعفی و فراری) و مناطق تحت سیطره جنبش انصار الله از جمله صنعا، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به یک هزار و ششصد و هفتاد و هشت مورد رسیده است. بر اساس این آمارها، ‌تاکنون چهارصد و هفتاد و پنج نفر در یمن بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند و هفتصد و هشتاد و دو نفر هم بهبود یافته اند.

منبع: صدا و سیما

ارسال نظر