|

اعلام الزامات جدید شرایط و اقدامات بهداشتی پرواز فوق العاده به هند و پاکستان

اعلام الزامات جدید شرایط و اقدامات بهداشتی پرواز فوق العاده به هند و پاکستان

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در راستای اجرای مصوبات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا، شرایط و اقدامات بهداشتی لازم بابت پرواز فوق العاده جهت بازگرداندن اتباع ایرانی از هند و پاکستان اعلام شد.

ا توجه به برقراری یک پرواز فوق العاده توسط شرکت هواپیمایی ماهان در روز جمعه هفته جاری به کشور هند و هفته آینده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کشور پاکستان، کلیه مسافران ملزم به ارائه گواهی تست مولکولی (RT-PCR) منفی از نظر کووید 19 با مدت اعتبار حداکثر 96 ساعت، پیش از سوار شدن به هواپیما در فرودگاه مبدا هستند.

 

همچنین تمامی مسافران متقاضی ورود به کشور باید فرم تعهدنامه کتبی که توسط وزارت امور خارجه ابلاغ شده است را جهت پذیرش غربالگری و انجام مجدد تست کرونا و قرنطینه الزامی در هتل به مدت 2 هفته و پرداخت هزینه انجام تست و قرنطینه را تکمیل و به همراه اسناد مثبته در مبدا به نماینده شرکت هواپیمایی ارائه کنند.

 

هزینه تست مولکولی (RT-PCR) دوم و سوم هر کدام 330 هزار تومان و هزینه اقامت در هتل فرودگاه مطابق با ابلاغیه وزارت امور خارجه است.

 

همچنین، غربالگری حین ورود و انجام مجدد تست مولکولی (RT-PCR) برای کلیه مسافران متقاضی ورود به کشور (حتی در صورت دارا بودن کارت سلامت) صورت خواهد پذیرفت.

منبع: سازمان هواپیمایی کشوری

ارسال نظر