|

خشم کره‌ای‌ها از معطلی 6 ساعته در فرودگاه ژاپن

خشم کره‌ای‌ها از معطلی 6 ساعته در فرودگاه ژاپن

تیم ملی فوتبال المپیک کره جنوبی که راهی ژاپن شده بود، به مدت 6 ساعت در فرودگاه توکیو معطل شد و بازیکنان این تیم مجبور شدند تا روی زمین بخوابند.

تیم ملی فوتبال المپیک کره جنوبی برای حضور در این رقابت ها، روز گذشته راهی ژاپن شد ولی بازیکنان این تیم به مدت 6 ساعت در فرودگاه ناریتا توکیو معطل شدند. این مسئله باعث شد تا بازیکنان کره ای روی زمین دراز کشیده و این مسئله باعث عصبانیت رسانه های کره ای شد.

 

 

جو نو هوان خبرنگار کره ای که به همراه کشورش عازم این مسابقات شده است، در این خصوص گفت: روز نخست حضور در ژاپن تنها عرق ریختیم. ما 6 ساعت در فرودگاه معطل شدیم. باید برای محل خروج ورزشکاران المپیکی، مسیر جداگانه ای تعبیه می شد ولی این اتفاق رخ نداد. ما در فرودگاه فقط عرق ریختیم

او ادامه داد: شما برای ورود به ژاپن، باید یک پروسه طولانی و خسته کننده را پشت سر بگذارید. زمان انتظار طولانی بود. علت این امر نیز آن بود که مسئولین ژاپنی باید چندین غربالگری و آزمایش کوید 19 را از همه مسافران به عمل می آوردند. خوشبختانه فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد پاسخ تمامی تست های کرونای بازیکنان منفی بوده است.

معطلی طولانی مدت کره ای ها باعث شد تا آنها روی زمین نشسته و برخی نیز دراز کشیدند. بازیکنان برای سپری کردن ساعات طولانی انتظار در فرودگاه ناریتا توکیو مجبور بودند تا به گوشی های تلفن همراهشان زل بزنند. انتشار تصاویری از وضعیت بد بازیکنان المپیک کره جنوبی، باعث خشم مردم و رسانه های کره ای، از وضعیت برخورد دولت ژاپن با تیم ملی کشورشان شد.

منبع: ورزش 3

ارسال نظر