|

با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته افتتاح شد

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته افتتاح شد

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری رسماً آغاز به کار کرد.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته امروز 12 دی ماه با حضور محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و حضور فعال سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی حمل و نقل هوایی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

 

در نمایشگاه امسال که در سالن B38 در چهار هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شده است، ۲۸ غرفه و ۸۶ شرکت و نمایندگی و همچنین حضور و مشارکت شرکت فرودگاه ها و بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی به چشم می خورد.

 

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز در این نمایشگاه در فضایی به متراژ 285 مترمربع به معرفی و تبیین وظایف خود در زمینه راهبری، مدیریت، نگهداری و توسعه فرودگاه ها، سامانه های هوانوردی کشور و مدیریت ترافیک هوایی کشور می پردازد و در عین حال میزبان علاقمندان، بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران نیز خواهد بود.

 

هفتمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته، ۱۲ تا ۱۵ دی ماه از ساعت هشت صبح تا سه بعد از ظهر پذیرای علاقمندان به صنعت هوانوردی است.

 

گفتنی است؛ نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای همزمان با این نمایشگاه برگزار می شود.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر