|

اتوبوس هیدرولیک مسافران را مستقیماً وارد هواپیما می‌کند

اتوبوس هیدرولیک مسافران را مستقیماً وارد هواپیما می‌کند

اتوبوس هیدرولیک X-ferry برای انتقال مسافران به هواپیما ساخته شده که استفاده از آن موجب کمک به افراد کم توان می‌شود.

اکثر خطوط هوایی ارزان قیمت، خدمات روگذر برای ورود به هواپیما ارائه نمی‌دهند. در نتیجه مسافران باید با اتوبوس به هواپیما منتقل شوند، اما مفهوم X-ferry Bus می‌تواند راهی برای حل این مشکل باشد.

به گزارش ae.۲۴، وسیله نقلیه X-ferry Bus ترکیبی هوشمندانه بین اتوبوس و پل هوایی است که در  طراحی ابزار صنعتی، برنده جایزه Goldreed ستاره شده است.

15862537_788

 

این خودرو دارای یک کابین مستقل است که بدنه اتوبوس را بیرون می‌کشد و به صورت هیدرولیکی به سمت بالا بلند می‌شود. سپس کابین مستقیماً با ورودی هواپیما هماهنگ شده و موجب باز شدن درب آن می‌شود. در نتیجه به مسافران داخل اتوبوس اجازه می‌دهد تا از آن خارج شده و مستقیماً وارد هواپیمای خود شوند.

اتوبوس هیدرولیک مزایای زیادی دارد. برای مثال این ایده یک راه حل فوق العاده راحت برای مسافران و خطوط هوایی است که برای مسافران سوار شدن راحت و اجتناب از خطوط شلوغ، موجب عصبانی نشدن افراد و زمان انتظار طولانی را فراهم می‌کند. همچنین ثابت شده است که این اتوبوس در آب و هوای بد بسیار مفید است، زیرا لازم نیست نگران گرفتار شدن در باران یا برف باشید. در این شرایط مسافران از اتوبوس پیاده شده و با عجله از پله‌ها بالا می‌روند تا وارد هواپیما شوند.

در نهایت، استفاده از این اتوبوس برای مسافرانی که دارای معلولیت هستند، مناسب است، زیرا هیچ پله‌ای برای بالا رفتن وجود ندارد. به گفته Yanko Design این ایده موجب شده تا یک راه حل مناسب برای حرکت مسافران کم توان باشد.

منبع: Yjc

ارسال نظر