|

افزایش پروازهای آتا به مازندران

افزایش پروازهای آتا به مازندران

نشست مشترک مدیرعامل هواپیمایی آتا با دکتر وحیدی وزیر محترم کشور، استاندار مازندران دکتر حسینی پور و دکتر حسینی نماینده مردم رامسر،تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی و مهندس حاتمی ریاست فرودگاه رامسر

به نقل از روابط عمومی آتا :

از جمله مهم ترین مباحث مطرح شده در این نشست برنامه ریزی برای برقراری پروازهای برنامه ای از مبدا رامسر به مقاصد مختلف کشور بود که با استقبال حاضرین در این جلسه همراه شد.

در ادامه این نشست دکتر وحیدی وزیر محترم کشور ضمن اشاره به ظرفیت بالای استان مازندران و رامسر در حوزه گردشگری به لزوم تعامل شرکت های هواپیمایی و مسئولین استان جهت توسعه صنعت گردشگری تاکید کردند .

دکتر پور حسینی استاندار مازندران نیز با اشاره به جایگاه مهم استان مازندران در صنعت گردشگری اظهار داشت:

برقراری مسیرهای جدید پروازی هواپیمایی آتا از مبدا رامسر به مقاصد مختلف کشور می‌تواند اتفاقی مثبت در جهت رونق گررشگری در استان باشد.

در ادامه دکتر حسینی نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص اهمیت افزایش مسیرهای پروازی افزود: در حالی که صنعت گردشگری در جای جای کشور به دلیل بحران کرونا با رکود مواجه شده بود افزایش مسیرهای پروازی از رامسر اتفاقی مثبت و گامی مهم در جهت رونق مجدد این صنعت در مازندران خواهد بود.

همچنین مهندس حاتمی ریاست فرودگاه رامسر نیز در خصوص آمادگی کامل این فرودگاه گفت: فرودگاه رامسر آماده استقبال از مسافران محترم سراسر کشور است.

در پایان خلبان سهیل قیاسی مدیرعامل هواپیمایی آتا افزود:

مالک محترم مجموعه و هیئت مدیره هواپیمایی آتا در راستای سیاست های دولت و سازمان هواپیمایی کشوری، آمادگی خود را جهت افزایش پرواز ها در استان مازندران اعلام می نماید.

ارسال نظر