|

لحظه ای که از پنجره هواپیما میفهمید در فرودگاه اشتباه به زمین خواهید نشست

لحظه ای که از پنجره هواپیما میفهمید در فرودگاه اشتباه به زمین خواهید نشست

تصورش هم برای بعضی‌ها شوکه‌کننده است. فکر کنید بعد از چند ساعت پرواز، وقتی هواپیما در نزدیکی فرودگاه مشغول کم‌کردن ارتفاع است، ناگهان در یک محوطه سبز وسیع نوشته‌ای را می‌بینید که با حروف بزرگ ورود شما را به فرودگاهی خوش‌آمد می‌گوید که قرار نبوده آنجا به زمین بنشینید.

 

این موضوع وقتی بیشتر شما را در بهت فرو می‌برد که بدانید فرودگاه مورد نظر شما - که شاید ماشین‌تان را هم آنجا پارک کرده‌ بودید - حدود ۱۰۰ کیلومتر با این فرودگاه فاصله دارد.

این تجربه‌ای است که اخیرا بعضی از مسافرانی که هواپیمایشان در حال نشستن در فرودگاه گتویک در جنوب لندن است، برای لحظاتی با آن مواجه می‌شوند، تا اینکه می‌فهمند کل ماجرا یک شوخی است. بعضی از این افراد تجربه‌شان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند که با استقبال زیادی مواجه شده است.

مکس فاش که با شیرین‌کاری‌هایی نظیر این در ویدیوهای یوتیوب توانسته بیش از ۹۲۳ هزار دنبال‌کننده برای خودش دست‌و‌پا کند، در گفتگو با بی‌بی‌سی مسئولیت این شوخی "نگران‌کننده" را هم به عهده گرفته است.

او می‌گوید برای این کار به چند مزرعه در نزدیکی فرودگاه سر زده و سرانجام موفق شده رضایت زوجی که صاحب این زمین بودند را به دست بیاورد. هزینه نصب این ۱۴ حرف برزنتی که در محوطه‌ای به ابعاد ۸ متر در ۳ متر اجرا شده، ، برای مکس ۴ هزار پوند بوده است.

پس اگر احیانا شما هم تا شش هفته آینده که مکس اجازه استفاده از این قطعه زمین را دارد، قرار است با پروازی به فرودگاه گتویک لندن وارد شوید، توصیه می‌کنیم این مطلب را به یاد داشته‌ باشید تا احیانا وحشت‌زده نشوید. 

 

منبع: بی بی سی

ارسال نظر