|

دیدگاه هواپیما را حتی برای گواردیولا هم نگه نمی‌دارند!

دیدگاه هواپیما را حتی برای گواردیولا هم نگه نمی‌دارند!

نشست خبری پپ گواردیولا بعد از دیدار منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید لغو شد، چرا که او و بازیکنانش باید هر چه سریع‌تر خود را به فرودگاه می‌رساندند تا به منچستر برگردند

تور تابستانی منچسترسیتی در کره‌جنوبی امروز بعد از ظهر با یک شکست به پایان رسید.

شاگردان چپ گواردیولا که در استادیوم جام جهانی سئول به مصاف اتلتیکو مادرید رفته بودند در نیمه دوم با دریافت دو گل تماشایی از ممفیس دیپای و یانیک کاراسکو از اتلتیکو عقب افتادند و تک‌گل روبن دیاز در دقیقه 85 نتوانست مانع از شکست تیم پپ در آخرین بازی دوستانه‌اش در کره جنوبی شود.

درحالی‌که بعد از بازی دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد از حضور پپ در نشست خبری خبری نبود.

در نهایت اعلام شد که گواردیولا در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند، چرا که پرواز مستقیم از سئول به مقصد منچستر منتظر بازیکنان سیتی است و آنها بلافاصله استادیوم را به مقصد فرودگاه بین‌المللی پایتخت کره ترک کرده‌اند تا خود را به این پرواز برسانند.

حتی اگر برای حضور گواردیولا در نشست خبری ممکن بود پرواز مستقیم منچسترسیتی مدتی به تعویق بیفتد شرایط بد جوی در سئول اجازه چنین کاری را نمی‌داد. امروز در پایتخت کره طوفان و باران سیل‌آسا شرایط عجیبی ایجاد کرد و باعث شد دیدار دو تیم با تاخیری 45 دقیقه‌ای آغاز شود. همین تاخیر بود که برنامه‌های سیتی را به هم ریخت و باعث لغو نشست خبری گواردیولا شد.

 

 

منبع: ورزش سه

ارسال نظر