|

مخاطبان کن نیوز به عدم وجود بلیط هواپیما رای دادند

مخاطبان کن نیوز به عدم وجود بلیط هواپیما رای دادند

نظرسنجی «کن نیوز» از مخاطبان خود نشان می‌دهد که ۵۵ درصد از مخاطبان این رسانه ابراز کرده‌اند در روزهای اخیر نتوانسته‌اند بلیط مورد نظر خود جهت انجام سفرهای هوایی را تهیه کنند.

به گزارش کن نیوز؛ در روزهای اخیر بخشی از مخاطبان کن نیوز با ارسال پیام گلایه‌هایی در خصوص عدم وجود بلیط هواپیما و همچنین گرانی بلیط مطرح کردند. بر همین اساس طی یک نظرسنجی از تمامی مخاطبان درخواست شد تا نظرات خود در خصوص موضوع مطرح شده را اعلام کنند.

نظرسنجی مذکور با طرح پرسشی با عنوان "تجربه خود از خرید بلیط هواپیما در چند روز اخیر را با ما در میان بگذارید" مطرح و از مخاطبان درخواست شد تا نظر خود را در قالب یکی از گزینه‌های مطرح شده بیان کنند.

تجمیع نظرات اخذ شده از مخاطبان کن نیوز از دو پلتفرم «اینستاگرام» و «تلگرام» نشان می‌دهد که ۵۵ درصد مخاطبانی که در روزهای اخیر قصد سفر داشته‌اند، نتوانسته‌اند بلیط مدنظر خود را خریداری کنند.

البته بخش قابل توجهی از مخاطبان کن نیوز که ۳۵ درصد از مشارکت‌کنندگان را نیز شامل می‌شود، بر این باور بودند که تنها راه تهیه بلیط هواپیما، خرید آن با قیمت‌های مصوب و چند برابری است.

گفتنی است؛ ۱۰ درصد از مخاطبان کن نیوز نیز اعلام کردند که توانسته‌اند بلیط موردنیاز خود را به راحتی و با قیمت مصوب خریداری کنند.

ذکر این نکته الزامی است که تجمیع نظرات مخاطبان محدود به یک بازه زمانی دو روزه بوده و آمار اعلامی نیز بر همین اساس درج شده است.

 

ارسال نظر