|

فرودگاه هامبورگ آلمان همچنان تعطیل است

فرودگاه هامبورگ آلمان همچنان تعطیل است

فرودگاه هامبورگ آلمان صبح یکشنبه همه پروازها را به دلیل گروگانگیری در اپرون به حالت تعلیق درآورد و همچنان این فرودگاه بسته است.

مقامات گفتند که مذاکرات با مرد 35 ساله ای که دختر 4 ساله خود را در خودرویی در کنار یک هواپیمای مسافربری گروگان گرفته است ادامه دارد و این حادثه را یک "درام خانوادگی" توصیف کرد.

ساندرا لوگرون، سخنگوی پلیس به کانال خبری محلی n-tv گفت: "ما با این مرد تماس داریم، او آماده است تا با ما صحبت کند، این خبر خوبی است."

این مرد حدود ساعت 8 شب گذشته از یک دروازه عبور کرد و به صورت مسلحانه و همراه با خودروی خود وارد فرودگاه شد و  در نزدیکی یک هواپیمای مسافربری که در شرف پرواز به سمت ترکیه بود، توقف کرد.

پلیس تایید کرد که این مرد قبلا با همسرش بر سر طلاق و حقوق والدین اختلاف داشته است. همسر او نیز اوایل روز شنبه در مورد کودک ربایی احتمالی با پلیس تماس گرفت.

اپراتور فرودگاه در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی گفت: عملیات پرواز تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد شد، این اپراتور از مسافران خواست که به فرودگاه نیایند و از اطلاعیه های مقامات پیروی نکنند، زیرا جاده های دسترسی توسط پلیس محاصره شده است.

منبع: آناتولی

ارسال نظر