|

دریافت بلیت رایگان هواپیما با شرکت در کمپین راه آسمان

دریافت بلیت رایگان هواپیما با شرکت در کمپین راه آسمان

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برپایی کمپین #راه_آسمان در نوروز ۱۴۰۳ و اهدای جوایز در قالب بلیت رایگان رفت و برگشت با انتخاب مسافران شرکت کننده در این کمپین خبر داد.

 

 

 

 

رضا کارگر، سرپرست روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این باره گفت: همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، یک کمپین جذاب #راه_آسمان در تمامی فرودگاه‌های کشور راه اندازی می شود. هموطنانی که در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با هواپیما سفر می‌کنند، با شرکت در کمپین #راه_آسمان می‌توانند برنده بلیت رفت و برگشت در هر مسیری که می‌خواهند، باشند.

 

 

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، هر روز از بین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی به دو نفر از صاحبان بهترین تصاویر ارسالی بلیت رفت و برگشت رایگان به هر مقصدی که مسافر بخواهد، تقدیم خواهد شد.

 

به گفته سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، برنامه‌های مختلف فرهنگی و شاد و مناسبتی برای این بازه زمانی در نظر گرفته شده که در تمامی فرودگاه‌های کشور اجرا خواهدشد. نمایش صامت، حضور دو عروسک خاطره انگیز ایرانی به نام‌های "حاجی فیروز" و "ننه سرما" و ... از جمله این برنامه های فرهنگی و هنری محسوب می شوند.

ارسال نظر