افزایش شاخص رضایت مسافران در فرودگاه بینالمللی مهرآباد
صدرنشینی مهرآباد در پایش کشوری خدمات فرودگاهی
بر اساس گزارش رسمی سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاهها وناوبری هوایی ایران ، فرودگاه مهرآباد در مهرماه ۱۴۰۴ با شاخص رضایت ۷۵/۵ در صد و بالاترین میزان رضایتمندی در رتبه نخست بهترین فرودگاههای کشور از نظر کیفیت خدمات و میزان رضایت مسافران قرار گرفت.
کن نیوز| شاخص رضایت مسافران از خدمات فرودگاهی با رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه ماه قبل همراه بوده و مهرآباد در حوزههای مختلف خدماتی، از جمله امکانات رفاهی سالنها، اطلاعرسانی، پذیرش مسافر و بار، اقدامات امنیتی و خدمات خانوادهمحور عملکرد برجستهای داشته است.
به گزارش کن نیوز، فرودگاه مهرآباد در بخشهایی نظیر محل بازی کودکان، نمازخانه، امور رفاهی جزو فرودگاههای شاخص کشور معرفی شد.
دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها اعلام کرد:این ارزیابی با ۳۴ شاخص کلیدی منطبق با استانداردهای بینالمللی با ۳۱۵هزارو ۵۵ رای در کل فرودگاها و بیش از ۱۰۷ هزار رای در مهرآبادانجام شده و هدف آن ارتقای مستمر کیفیت خدمات و رضایت مسافران است.
ارسال نظر