|

قصد دونالد ترامپ برای به روز کردن هواپیماهای شخصی‌اش

قصد دونالد ترامپ برای به روز کردن هواپیماهای شخصی‌اش

دونالد ترامپ اعلام کرد هواپیمای شخصی‌اش به زودی به بخش تعمیر و نگهداری در ایالت لویزیانا منتقل خواهد شد تا تحت بررسی و مدرن سازی قرار بگیرد.

سایت خبرگزاری رویترز اعلام کرد، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا از تغییر و مدرن سازی هواپیمای شخصی‌اش از نوع بویینگ ۷۵۷ به منظور مشارکتش در تجمعات سیاسی جدید آتی خبر داد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: بسیاری درباره این‌که چه اتفاقی برای هواپیمای بویینگ ۷۵۷ افتاده که نماد تجمعات ترامپ بوده است، سوال می‌پرسند. این هواپیما در حال حاضر تحت تعمیر و مدرن سازی کامل است و به زودی تا پایان سال جاری میلادی به خدمت بازخواهد گشت.

هواپیمای وابسته به سازمان ترامپ معروف به Trump Force One از زمان تحلیف جو بایدن،‌ رئیس‌جمهوری کنونی در فرودگاه استوارت در ایالت نیویورک است.

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد: یکی از موتورهای گران‌قیمت رولزرویس این هواپیما خراب شده است.

ترامپ تصریح کرد: هواپیما به زودی به بخش تعمیر و نگهداری در ایالت لویزیانا منتقل خواهد شد تا تحت بررسی و مدرن سازی قرار بگیرد. احتمالا هواپیما مجددا رنگ آمیزی شود.
این هواپیما از ابزارهای اصلی کمپین ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ ترامپ بود به طوری‌که او بارها و مکررا از آن برای تجمعات انتخاباتی‌اش استفاده می‌کرد و در آن نشست‌های رسمی در فرودگاه‌های مختلف برگزار کرد.
منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر