|

عصبانیت مسافر از منوی غذای هواپیما باعث تغییر جهت پرواز شد

عصبانیت مسافر از منوی غذای هواپیما باعث تغییر جهت پرواز شد

یک هواپیمای شرکت یونایتد ایرلاینز ایالات متحده، به دلیل اعتراض شدید یکی از مسافرانش بابت سرو نشدن یک نوع غذا، در مسیر خود به سوی آمستردام، مجبور شد در فرودگاه اوهر شیکاگو فرود بیاید.

یک هواپیمای شرکت یونایتد ایرلاینز ایالات متحده، به دلیل اعتراض شدید یکی از مسافرانش بابت سرو نشدن یک نوع غذا، در مسیر خود به سوی آمستردام، مجبور شد در فرودگاه وهر شیکاگو فرود بیاید.

این مسافر که در بخش بیزینس هواپیما از شیکاگو عازم فرودگاه آمستردام هلند بود، به دلیل اینکه غذای مورد علاقه‌اش در منوی غذای هواپیما نبود به شدت عصبانی و با مهمانداران و برخی از مسافران درگیر شد، از این رو خلبان مجبور شد درخواست فرود در فرودگاه اوهر شیکاگو کند.

حادثه دو ساعت بعد از آغاز پرواز، در ساعت 4 و 20 دقیقه به وقت محلی هیوستن در حالی به وقوع پیوست که هواپیما در حریم هوایی شهر شیکاگو بود.

این جنجال باعث شد خلبان به برج مراقبت اعلام کند، به خاطر اینکه یک مسافر بابت سرو نشدن غذای درخواستی‌اش به شدت عصبانی است و برای دیگران خطرآفرین شده است، او با تغییر مسیر در فرودگاه شیکاگو به زمین نشست. در نهایت این فرد عصبانی به نیروهای امنیتی تحویل داده شد.

دست آخر پلیس شیکاگو که پای پلکان منتظر این مسافر بود، او را برای یک شام سفارشی به بازداشتگاه منتقل کرد.

منبع: اعتماد

ارسال نظر