|

اعزام و پذیرش ۴۰۰ هزار زائر توسط ۲۲ فرودگاه در ایام اربعین

اعزام و پذیرش ۴۰۰ هزار زائر توسط ۲۲ فرودگاه در ایام اربعین

 

۱۴۰۲

مسئول اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با وصف خدمتگزاری فرودگاهیان به زائران اربعین حسینی به برقراری بیش از سه هزار پرواز در عملیات اربعین ۱۴۰۲ اشاره کرد.

محمد حبیب‌الهی مسئول عملیات اربعین ۱۴۰۲، برای ارائه آخرین آمار و گزارش عملکرد این عملیات به‌عنوان چهل و هفتمین مهمان برنامه مهمان هفته بر صندلی این برنامه نشست و از عملیات حج تمتع و اربعین حسینی(ع) ۱۴۰۲ گفت.

مسئول اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در برنامه مهمان هفته گفت: پس از گذشت ۲۵ روز از آغاز عملیات اربعین درحالی شاهد ایثار و از خودگذشتگی تمامی کارکنان فرودگاه‌های معین اربعین بودیم که در این مدت رکورد جدیدی در تعداد پروازهای عتبات عالیات به ثبت رسید و زائران حسینی(ع) در عملیات اربعین ۱۴۰۲ در قالب۳ هزار و ۱۰۰ پرواز به نجف اشرف و بغداد اعزام و پذیرش شدند.

حبیب‌الهی اظهار کرد: وقتی برقراری بیش از ۳هزار پرواز در عملیات اربعین ۱۴۰۲ را به‌عنوان هدف تعیین کردیم، این موضوع باتوجه به برقراری بیش از دو هزار پرواز در سال گذشته، دور از ذهن به نظر می‌رسید اما با برنامه‌ریزهای دقیق، پشتیبانی و ایثار تمامی عوامل دخیل در این عملیات عظیم، شاهد برقراری سه هزار و ۱۰۰ پرواز در فرودگاه‌های معین اربعین بودیم.

مسئول ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد: اعزام و پذیرش ۴۰۰ هزار زائر در طول عملیات اربعین توسط ۲۲ فرودگاه کار دشواری بود که با استعانت از درگاه حضرت حق و عنایات خاص حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) انجام گرفت.

حبیب الهی با اشاره به آمار پروازهای حج امسال، افزود: درحالی امسال شاهد برقراری ۷۵۷ پرواز حج تمتع بودیم که در عملیات سال گذشته ۳۲۷ پرواز انجام شده بود.

وی تصریح کرد: عملیات‌هایی نظیر حج و اربعین، تنها با عشق و همدلی میسر می‌شود و با تمام توان به‌دنبال برقراری پروازهای هرچه باکیفیت‌تر در سال های آینده خواهیم بود.

مسئول عملیات های حج تمتع و اربعین حسینی ع ۱۴۰۲ در پایان از تمامی عوامل ستادی و فرودگاهی به‌ خصوص فرودگاه‌های معین و مرزی قدردانی کرد.

 

 

منبع: تحلیل بازار

ارسال نظر