|

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد

بهره برداری از ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز در ایام حج تمتع ۹۹

بهره برداری از ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز در ایام حج تمتع ۹۹

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به اتمام و بهره برداری ترمینال جدید خارجی در ایام حج تمتع ۹۹ تاکید کرد.

مصطفی صفایی گفت: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از ساخت پروژه ترمینال جدید خارجی می گذرد اما هنوز کمبودها و نواقصی دارد که باید هرچه سریعتر توسط پیمانکار مربوطه برطرف و این ترمینال تا برگزاری حج تمتع ۹۹ آماده بهره برداری شود.

صفایی ادامه داد: معارضینی که باعث کندی در انجام روند ساخت مسیرهای دسترسی به ترمینال شده اند تا ۱۰ روز آینده باید تعیین تکلیف شود و نتیجه آن اعلام شود.

وی به تسریع در عملیات محوطه سازی ترمینال جدید نیز اشاره کرد و گفت: در یک زمان بندی مناسب و همزمان با عملیات رفع نواقص ترمینال باید فعالیت محوطه سازی به صورت همزمان انجام شود.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها به نواقص موجود در ترمینال جدید اشاره کرد و افزود: باید تغییرات و اصلاحاتی در معماری داخلی پارتیشن ها، سیستم های گرمایشی، سرمایشی، سرویس های بهداشتی و پانل سقفی و ... صورت گیرد.

 صفایی در مورد ساخت فرودگاه جدید اهواز نیز اظهار امیدواری کرد: پس از بهره برداری از پروژه های فرودگاه فعلی اهواز به سمت ساخت فرودگاه جدید اهواز برویم.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر