|

باید محدودیت‌های حوزه گردشگری برداشته شود

باید محدودیت‌های حوزه گردشگری برداشته شود

رییس هیات مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی می‌گوید: برخی از فرودگاه‌های کشورهای منطقه برای جذب گردشگر در بدو مسافر به آنها سیم کارت فعال با اینترنت فعال اهدا می‌کنند.

به گزارش کن نیوز؛ حرمت اله رفیعی رییس هیات مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در مراسم شصت‌وپنجمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی گفت: دست اندرکاران دفاتر خدمات مسافرتی بی ادعاترین افراد در حوزه گردشگری هستند و به تنهایی صنعت گردشگری را به پیش می‌برند.

وی تاکید کرد: وقتی وارد برخی کشورهای منطقه می‌شویم به ما سیم کارت رایگان با اینترنت فعال می‌دهند. این انتظار وجود دارد که محدودیت‌های موجود در حوزه گردشگری برداشته شود تا مسافران بتوانند از خدمات بیشتری برخوردار شوند.

رفیعی با اشاره به تجربه موفق سایر کشورها در حوزه گردشگری، عنوان داشت: امروز کشورهایی همچون آمریکا توجه بسیار جدی به توسعه صنعت گردشگری دارد و ما نیز باید تمام توان خود را برای توسعه‌‌ گردشگری بگذاریم.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: شاید باورپذیر نباشد، اما بخشی از مشکلات گردشگری معطوف به کیفیت پایین سرویس‌های بهداشتی است و باید از توجه جدی جناب آقای ضرغامی وزیر محترم میراث فرهنگی و گردشگری به چنین مسائلی تشکر کرد.

رفیعی در پایان ضمن تشریح برخی از مشکلات فعالان صنعت گردشگری، اظهار داشت: موضوع مالیات از دست‌اندرکاران حوزه گردشگری بسیار مهم است و باعث مشکلات متعدد شده است و باید وزارتخانه‌های مربوطه در این حوزه حمایت جدی از دفاتر خدمات مسافرتی داشته باشند.

 

ارسال نظر