|

مستاجران اجاره بگیر در فرودگاه‌ها چه کسانی هستند؟

مستاجران اجاره بگیر در فرودگاه‌ها چه کسانی هستند؟

نیمی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی کن نیوز بر این باور هستند که عدم توازن در قیمت اجاره غرفه‌های فرودگاهی و همچنین وجود رانت در این زمینه موجب گران‌فروشی محصولات و خدمات شده است.

به گزارش کن نیوز؛ موضوع گران‌فروشی در غرفه‌های خدماتی فرودگاه‌ها همواره محل بحث مسافران پروازهای داخلی و خارجی است و به همین دلیل نیز طی یک نظرسنجی به این چالش موجود پرداخته شد.

نیمی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی مذکور، در دو پلتفرم «تلگرام» و «اینستاگرام» در مواجهه با پرسشی تحت عنوان «کدام عامل را در گران‌فروشی غرفه‌های فرودگاهی تاثیرگذارتر می‌دانید؟»، به گزینه «اجاره بالا غرفه‌های خدماتی در فرودگاه‌ها» رأی دادند.

البته در این نظرسنجی گزینه‌های «عدم نظارت تعزیرات حکومتی»، «عدم نظارت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی» و همچنین «بی انصافی و گران‌فروشی خودسرانه غرفه‌داران» نیز بترتیب نسبت بعدی آرا را داشتند.

بررسی‌های کن نیوز نشان می‌دهد که برخی از غرفه‌های فرودگاهی پس از اجاره، دوباره به نفری بعدی اجاره داده می‌شود و حتی برای تصاحب این غرفه‌ها نیز نوعی رانت به وجود آمده است.

در همین راستا؛ کن نیوز آمادگی دارد در این زمینه نظرات و البته مسئولان امر و تمامی غرفه‌داران در خصوص مبالغ سرسام‌آور اجاره‌بها را دریافت و در راستای رسالت رسانه‌ای خود، در این خصوص شفاف‌سازی کند.

 

ارسال نظر