|

امکانات شگفت انگیز در خط هوایی توکیو

امکانات شگفت انگیز در خط هوایی توکیو

خطوط هوایی ژاپن از یک هواپیمای خاص و جدید برای جابه‌جایی مسافران میان فرودگاه هاندا در توکیو و فرودگاه جان اف کندی در نیویورک رونمایی کرد.

اولین پرواز میان این دو فرودگاه چهارشنبه گذشته؛ ۲۴ ژانویه انجام شد و کارشناسان حاضر را به تحسین واداشت.

مهم‌ترین ویژگی در این هواپیما، آموزش خدمه پرواز و البته ساخت صندلی‌های سوئیت مانند با هدف حفظ هر چه بیشتر حریم خصوصی مسافران است. این سوئیت‌های کوچک تا ۱۲۰ سانتی‌متر عرض و تا ۲۰۰ سانتی‌متر طول دارند و فضای زمین زیر آن‌ها نیز حدود ۲۱۰ سانتی‌متر است.

درب‌های مات هر سوئیت که از فرهنگ و سنت ژاپن الهام گرفته شده بدون شک علاوه بر فراهم کردن یک فضای خصوصی دلنشین، مسافران را با هنر این کشور آشنا می‌کند.

مسافران در این سوئیت‌های درجه یک، همچنین می‌توانند حالت صندلی خود را به سه شکل تغییر داده و از میز مرمرین، صفحه نمایش ۴ کا، بلندگوهای داخلی و هدفون‌های لوکس بهره‌مند شوند.

در این هواپیما برخلاف روش معمول و سنتی، مسافران می‌توانند وسایل خود را در کمدهای تعبیه شده در صندلی قرار دهند و یا حتی از صندلی‌های خود به‌عنوان یک مینی بار برای خنک نگه داشتن نوشیدنی و خوراکی‌هایشان استفاده کنند.

قیمت بلیط در سوئیت‌های درجه یک این هواپیما ۱۴ تا ۱۵ هزار دلار بوده و هزینه بلیط دوطرفه برای آن نیز می‌تواند تا ۲۵ هزار دلار هم برسد.

 

منبع: کاماپرس

ارسال نظر