|

ظرفیت سالانه فرودگاه اهواز یک میلیون نفر افزایش یافت

ظرفیت سالانه فرودگاه اهواز یک میلیون نفر افزایش یافت

صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی از ترمینال بهسازی شده فرودگاه شهید سلیمانی اهواز بهره‌برداری و به این ترتیب ظرفیت سالانه این فرودگاه از یک میلیون و 800 هزار نفر مسافر به به دو میلیون و 800 هزار نفر ارتقا یافت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ دکتر مهرداد بذرپاش در مراسم بهره‌برداری از ترمینال بهسازی شده فرودگاه شهید سلیمانی اهواز با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ما در فرودگاه‌های موجود کشور افزایش ظرفیت از طریق ارتقای توان فنی و مهندسی است، گفت: ما می‌توانیم این توان را در فرودگاه‌ها به کار بگیریم و با استفاده از این توان فرودگاه‌ها را متحول کنیم.

وی ادامه داد: در برخی از این فرودگاه‌ها با افزودن ترمینال‌ها در مجاورت یکدیگر و در برخی دیگر با اصلاح سالن‌های ترانزیت ورودی و خروجی می‌توانیم ظرفیت  پذیرش مسافر را در فرودگاه‌ها افزایش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: فرودگاه اهواز به عنوان یکی از کانون‌های هدف در راستای سیاست مذکور انتخاب شد و امروز از ترمینال بهسازی شده آن بهره برداری شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با سایر تمهیدات، ظرفیت پروازهای این فرودگاه افزایش داده شود و این فرودگاه  نقش بین المللی خودش را ایفا کند.

 

ارسال نظر