|

خودرو پورشه با یک جت شخصی «ست» شد!

خودرو پورشه با یک جت شخصی «ست» شد!

پورشه با همکاری شرکت سازنده هواپیما در برزیل (امبرائر) از یک پکیج اختصاصی شامل ست هماهنگ خودرو «911 توربو اس» و جت شخصی «فنوم 300 ای» رونمایی کرد.

برای اولین بار در دنیا ست هماهنگی از یک خودرو اسپرت و هواپیمای شخصی به معرض نمایش درآمد.
شرکت خودروسازی پورشه با همکاری سازنده هواپیما در برزیل (امبرائر) از یک پکیج اختصاصی شامل خودرو اسپرت و جت شخصی رونمایی کرد.
این پکیج 11 میلیون دلاری با عنوان «Duet» از یک خودرو اسپرت «911 توربو اس» (911 Turbo S) و جت شخصی «فنوم 300 ای» (Phenom 300E) تشکیل شده است.
بنابراین ثروتمندانی که علاقه مند به خرید هواپیمای شخصی «فنوم 300 ای» هستند می توانند یک مدل پورشه «911 توربو اس» را نیز در قالب این پکیج دریافت کنند.
پکیج فوق علاوه بر خودرو و جت اختصاصی شامل چند قلم کالای دیگر شامل یک ساعت سوئیسی، چمدان، ژاکت پرواز و یک کالای نامعلوم تحت برند «Duet» می شود.
امبرائر و پورشه قصد دارند تحویل این پکیج با تولید محدود به مشتریان را در اواسط سال 2021 آغاز کنند.

طبق این گزارش قرار است فقط 10 جفت از خودرو پورشه و جت امبرائر تولید شود.
در حال حاضر قیمت پایه جت «فنوم 300 ای» به تنهایی حدود 9/7 میلیون دلار است در حالی که پورشه 911 حدود 220 هزار دلار قیمت دارد. با اضافه شدن کالاهای دیگر قیمت کل این پکیج به 11 میلیون دلار خواهد رسید.
پورشه 911 توربو اس یکی از جذاب ترین و قدرتمندترین محصولات این خودروساز آلمانی است که با گذشت چند ماه از رونمایی آن قرار است اواخر امسال به دست مشتریان برسد.

این خودرو از موتور 6 سیلندر 3.8 لیتری دو توربو با خروجی 640 اسب بخار و گشتاور 590 پوند فوت استفاده می کند که این پیشرانه می تواند خودرو را از حالت توقف طی 2.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

به علاوه جت شخصی «فنوم 300 ای» با ظرفیت 7 صندلی که در سال 2009 عرضه شد یکی از پرفروش ترین هواپیماهای این شرکت است.

الکساندر فابیگ از مقامات پورشه گفت: "در راستای این همکاری ما از دانش فنی هر دو برند برای تولید یک جفت خودرو و هواپیما که برای مشتریان جذابیت دارد استفاده کرده ایم."

براساس این گزارش طراحی داخلی و رنگ آمیزی هر دو مدل خودرو و جت شخصی از یکدیگر الهام گرفته شده است.

هواپیما و خودرو از پالت رنگ بیرونی و تم کلی مشابه برخوردار هستند.

به علاوه یک لوگوی مشترک بر روی خودرو پورشه و جت متناسب با آن ظاهر شده که این پکیج را از محصولات دیگر متمایز می کند.

ارسال نظر