|

در روزهای صدسالگی BA

تحویل اولین ایرباس A350-1000 بریتیش ایرویز

تحویل اولین ایرباس A350-1000  بریتیش ایرویز

خطوط هوایی حامل پرچم بریتانیا (بریتیش ایرویز) اولین A350-1000 خود را در تولوز فرانسه مقر ایرباس تحویل گرفت.

خطوط هوایی حامل پرچم بریتانیا (بریتیش ایرویز) اولین A350-1000 خود را در تولوز فرانسه مقر ایرباس تحویل گرفت، این شرکت سفارش 18 فروند از این مدل را به ایرباس تسلیم کرده بود.

این هواپیمای مدرن با کابین جدید ایرباس سطح نوینی از راحتی را برای مسافر فراهم می‌کند، این هواپیما به صندلی‌هایی تحت عنوان Club Suite مجهز است که حریم شخصی و تجملات بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کند.

کابین این هواپیما در سه کلاس پروازی دارای 56 صندلی فرست کلاس، 56 صندلی بزینس و 219 صندلی اقتصادی است.

بریتیش ایرویز صدمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد، به همین دلیل قرار است از این هواپیما در مسیر لندن-مادرید استفاده کند، البته از ماه سپتامبر (شهریور) مسیرهای طولانی برای آن در نظر گرفته شده است.

بریتیش ایرویز بیش از 150 فروند ایرباس در ناوگان خود دارد که از کوچکترین مدل A318 تا بزرگترین مدل A380 را شامل می‌شود.

ایرباس A350 XWB با بازده و انعطاف بالا تاثیر بسیار زیادی بر بازار هواپیماهای پهن پیکر داشته است، از ویژگی‌های این هواپیما می‌توان به طراحی آیرودینامیکی جدید، بال و بدنه فیبر کربن، موتورهای کم مصرف رولز رویس اشاره کرد، همه این همه این ویژگی‌ها در کنار هم باعث کاهش 25 درصدی در مصرف سوخت هواپیما شده است. 

این هواپیما همچنین به ساکت ترین کابین در بین تمام هواپیماهای دوموتوره جهان مجهز است که تجربه پروازی خارق‌العاده‌ای را برای مسافران فراهم می‌کند.  

تا پایان ژوئن 2019 ایرباس تعداد 893 سفارش قطعی را از 51 مشتری در سرتاسر جهان برای A350 XWB دریافت کرده است که این هواپیما را به یکی از موفق‌ترین هواپیماهای پهن پیکر جهان تبدیل کرده است.

مترجم: سید امیرحسین موسوی مقدم
منبع: ایرباس

ارسال نظر