|

با حضور 37تن از معاونان و مدیران:

همایش ساخت قطعات هواپیمایی برگزار شد

همایش ساخت قطعات هواپیمایی برگزار شد

همایش ساخت قطعات هواپیماهای مسافری با استفاده از توانمندی‌های داخل (ایروپارت) در راستای مقاوم‌سازی صنعت هوایی و به همت مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی در تاریخ ۹۸/۰۲/۰۳ در سالن کنفرانس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری برگزار شد.

در این جلسه ۱۳ شرکت از بخش خصوصی به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند. هم‌چنین فرم‌های درخواست جلسه با هر یک از شرکت ها در بین مدیران شرکت های هواپیمایی حاضر در جلسه توزیع و نسبت به تعیین وقت نشست‌های B2B در مرکز همکاری‌ها اقدام گردید.

 حضور 37تن از معاونان و مدیران بخش مهندسی تعمیرات، تأمین و پشتیبانی شرکت‌های هواپیمایی و هلیکوپتری از نکات حائز اهمیت این همایش بود.

 حضور نمایندگانی از صندوق نوآوری و شکوفایی، بخش شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی، ستاد نانو، ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن شرکت‌های هواپیمایی، بروکرهای تخصصی و معاونت‌های طرح و برنامه و صنعتی مرکز ‌همکاری‌ها در این همایش سبب شد تا اقدامات لازم در خصوص توانمند سازی این پویش صورت گیرد. 

در این همایش بیش از ۸۵ تن از مدیران نهادهای حاکمیتی، شرکت‌های هواپیمایی و هلیکوپتری و شرکت‌های بخش خصوصی شرکت داشتند.

 

ارسال نظر