|

در بازدید معاونان مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از فرودگاه زاهدان مطرح شد

برنامه ریزی برای افزایش ضریب فوق العاده فرودگاه زاهدان

برنامه ریزی برای افزایش ضریب فوق العاده فرودگاه زاهدان

معاونان توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از بخش های مختلف فرودگاه زاهدان دیدن کردند و به بررسی روند اجرای طرح ها و مشکلات این فرودگاه پرداختند.

علی شورمیج، معاون توسعه مدیریت و منابع و حمیدرضا سیدی، معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی با همراهی حجت رستمی، مدیرکل دفتر حقوقی و حسین رفیعی، مدیر ساماندهی عرصه و اماکن فرودگاهی از سطوح پروازی، ایستگاه ایمنی زمینی و دیوار حفاظتی فرودگاه زاهدان بازدید کردند.

معاونان مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، همچنین در نشستی با کارکنان فرودگاه زاهدان به پرسش ها و دغدغه های آنها پاسخ دادند.

در این نشست، معاون توسعه مدیریت و منابع از تلاش برای برطرف کردن مشکل حدود ۲۰ نفر از کارکنان قراردادی که به حجمی تبدیل وضعیت داده اند، خبر داد و گفت: حفظ نیروی انسانی بسیار مورد تاکید مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت است و در ماه های اخیر شاهد توجه خاص به تامین نیاز نیروی انسانی بوده اید.

شورمیج از جمع آوری خودروهای فرودگاهی متعلق به قبل از سال 83 نیز خبر داد و برای برطرف کردن مشکل کمبود نیروی حجمی فرودگاه زاهدان قول مساعد داد.

وی همچنین گفت: بازنگری ساختار فرودگاه های کشور و افزایش ضریب فوق العاده فرودگاه ها در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص کارکنان فاقد شناسه نیر گفت: این مشکل بر اساس آیین نامه استخدامی شرکت که در حال تدوین است، برطرف می شود.

وی همچنین از پیگیری برای دریافت مجوز استفاده از نیروی انسانی امریه خبر داد و گفت: پیشنهاد اختصاص نیروی سرباز برای کار در فرودگاه های مناطق محروم مطرح شده است.

شورمیج همچنین از ادامه طرح تربیت مدیران آینده (اینگام) با انعقاد قرارداد با سازمان مدیریت صنعتی و نیز استفاده از مشاور برای بررسی شرایط احراز پست های مدیریتی خبر داد.

همچنین معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به بیان توضیحاتی درباره اعتبار سال آتی فرودگاه زاهدان و تلاش برای کمبود نیروی انسانی این فرودگاه پرداخت.
منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر