|

مدیر فرودگاه یاسوج:

فرودگاه یاسوج به دنبال افزایش پرواز در سال جاری

فرودگاه یاسوج به دنبال افزایش پرواز در سال جاری

مدیر فرودگاه یاسوج از برنامه ریزی برای توسعه شبکه پروازی این فرودگاه از طریق افزایش تعداد پروازها در مسیر تهران – یاسوج –تهران و برقراری مسیرهای جدید در سال 99 خبر داد.

علی محسنیان با اعلام این خبر عنوان کرد: فرودگاه یاسوج در غرب شهر و در حدود کیلومتر دو جاده یاسوج به اصفهان واقع شده است. طول باند این فرودگاه 3200 متر است و در ارتفاع حدود 6000 پایی از سطح دریاهای آزاد قرار دارد که جزو مرتفع ترین فرودگاه های کشور به شمار می رود. عملیات ساخت فرودگاه از سال 72 آغاز شد و نیمه دوم سال 79 به بهره برداری رسید.

وی افزود: فرودگاه یاسوج به دلیل ترافیک کم و قرار گرفتن در یکی از زیباترین نقاط جغرافیایی کشور، فرودگاهی ایده ال برای برگزاری جشنواره های هوایی است.

مدیر فرودگاه یاسوج در معرفی مهمترین اقدامات انجام شده در این فرودگاه طی سال 98 عنوان کرد: در این راستا می توان به نصب و راه اندازی سیستم FIDS نمایشگر اطلاعات پروازهای ورودی و خروجی بر روی مانیتور به صورت آنلاین، ارایه سرویس خدمات اینترنت وایرلس در سالن های ترمینال و ترانزیت به مسافران، راه اندازی فرم های الکترونیکی نظرسنجی جهت بیان مشکلات و نظرها به مسوولان فرودگاه، پیگیری خرید دستگاهGPU جهت ارتفاع وضعیت هندلینگ و ساخت و بهسازی تابلوهای فرودگاهی بر اساس استانداردهای ASQاشاره کرد.

وی در معرفی مهمترین برنامه های فرودگاه یاسوج در سال 99 نیز گفت: پیگیر توسعه شبکه پروازی از طریق افزایش تعداد پروازها در مسیر تهران – یاسوج –تهران و برقراری مسیرهای جدید هستیم.

محسنیان عنوان کرد: از ابتدای سال 98 تا پایان بهمن 83 پرواز ورودی و 83 پرواز خروجی مسافری در فرودگاه یاسوج انجام شده است.

ارسال نظر