|

اختصاصی کن‌نیوز:

جذب 194 نیروی انسانی در پنج رشته شغلی موردنیاز شرکت فرودگاه‌ها

جذب 194 نیروی انسانی در پنج رشته شغلی موردنیاز شرکت فرودگاه‌ها

مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از برگزاری آزمون استخدامی شرکت و جذب 194 نفر در پنج رشته شغلی خبر داد.

احمد مظفر در گفت و گو با خبرنگار کن‌نیوز با اعلام این خبر عنوان کرد: این آزمون استخدامی در پنج رشته شغلی کارشناس مراقبت پرواز، کارشناس الکترونیک هواپیمایی، کارشناس مخابرات هواپیمایی، کارشناس ایمنی زمینی هواپیما و کارشناس عملیات فرودگاهی در 37 فرودگاه کشور تعیین و ابلاغ شده است.

مدیرکل منابع انسانی، تشکیلات و آموزش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: این آزمون استخدامی توسط سازمان سنجش در شهریور امسال برگزار می شود.

وی همچنین گفت: 25 درصد سهمیه ایثارگران مشمول ماده 21 قانون جامع و ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه و همچنین سه درصد سهمیه معلولانبا هماهنگی نهادهای ذیربط لحاظ شده است.

به گفته مظفر سه برابر ظرفیت استخدام یعنی ۵۸۲ نفر براساس نمره کسب شده در آزمون استخدامی به مرحله مصاحبه تخصصی و گزینش راه می یابند.

وی همچنین اظهار داشت: در شرایط مساوی نیروهای بومی از اولویت برخوردار هستند.

گفتنی است؛ تاریخ و نحوه نام نویسی و نیز منابع و مواد پرسش های آزمون در حال هماهنگی با مراجع ذیربط است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

 
  • ناشناس
    پاسخ

    مدیران شرکت فرودگاهها اگر راست میگن بیان نیروهای قراردادی های خودشان راکه سالهاست بلاتکلیف مانده اند را مشخص کند نه اینکه با استخدام جدید بگیرد.