|

تصویب طرح رویش در شرکت فرودگاه‌ها

تصویب طرح رویش در شرکت فرودگاه‌ها

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تنظیم و تصویب طرح رویش در این شرکت با هدف توسعه کسب و کارهای نوپا خبر داد.

حمیدرضا سیدی در نخستین جلسه کارگروه طرح رویش شرکت که با حضور معاون مرکز توسعه سیاست های راهبردی برگزار شد، به ابلاغ سیاست های طرح رویش توسط وزارت راه و شهرسازی اشاره و بیان کرد: برای برطرف کردن موانع و توسعه کسب و کارهای نوپا و نیز همراستایی با سیاست ها و اقدامات وزارت راه و شهرسازی، طرح رویش شرکت تهیه و تنظیم شده و به تصویب هیات مدیره شرکت رسیده است.

معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: از مهمترین اهداف طرح رویش، ایجاد فرودگاه های هوشمند با استفاده از پتانسیل ها و توانمندی شرکت های دانش بنیان، حل مشکلات صنعت هوایی و همچنین بسترسازی برای شفاف سازی و اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت های شرکت است.

به گفته وی در این راستا برای تحقق اهداف و ایجاد ساز و کارهای اجرایی طرح، شرح خدمات پژوهشی در زمینه کسب و کارهای نوپا در شرکت تهیه و تنظیم شده است.

در این جلسه بر اهمیت اجرایی طرح در راستای اجرای قوانین و مقررات و اجرای سیاست های وزارت راه و شهرسازی تاکید و پس از بحث و بررسی مقرر شد، زمینه اجرای طرح رویش در شرکت فراهم شود.

نخستین جلسه کارگروه طرح رویش شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور محمد صفری، معاون مرکز توسعه سیاست های راهبردی، علی قوامی، رییس گروه توسعه سیاست های راهبردی و مدیر پروژه طرح رویش وزارت راه و شهرسازی، معاونان مدیرعامل شرکت و کارشناسان در دفتر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت تشکیل شد.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر