|

معاون برنامه ریزی،‌ نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

دریافت 37 هزار هکتار سند مالکیت اراضی فرودگاهی

دریافت 37 هزار هکتار سند مالکیت اراضی فرودگاهی

معاون برنامه ریزی،‌ نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه حدود 43 هزار هکتار زمین متعلق به فرودگاههای تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها شناسایی شده است، از دریافت سند مالکیت برای 37 هزار هکتار از این اراضی تاکنون خبر داد.

حمیدرضا سیدی، معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاهی کشور بر ضرورت اقدام به موقع فرودگاه‌ها برای احصای دو درصد سوخت شرکت‌های هواپیمایی و نیز همکاری در برطرف شدن مشکلات برای ساخت جایگاه سوخت در فرودگاه‌ها تاکید کرد و از مدیران فرودگاهی درخواست کرد که صورت حساب های درآمدی را به موقع صادر و ارسال کنند.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه فروش کالا و خدمات در فرودگاه اصفهان از دریافت مجوز برای راه اندازی این سامانه در چند فرودگاه دیگر تا پایان امسال خبر داد.

سیدی همچنین بر ضرورت نظارت هرچه بیشتر مدیران فرودگاه‌ها بر قیمت گذاری کالاها در غرفه‌های فروش تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های دولتی کشور مکلف به دریافت سند تک برگی هستند، گفت: تاکنون برای 37 هزار هکتار از اراضی فرودگاهی سند تک برگ دریافت شده و 4800 هکتار باقی مانده است.

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین با اشاره به اینکه سه فرودگاه اردبیل، آذربایجان غربی و هرمزگان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را در ارزیابی عملکرد سال گذشته دریافت کرده اند، افزود: امسال پنج شاخص به هفت شاخص ارزیابی عملکرد فرودگاه‌ها اضافه شده و لازم است مقدمات احصای این شاخص‌ها در سال جاری هرچه سریعتر فراهم تا ارزیابی سال ۹۸ فرودگاه‌های مطلوب شناسایی و اعلام شود.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور

ارسال نظر