|

مدیرعامل پیشین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد:

برقراری پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) در بهمن ماه

برقراری پروازهای داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) در بهمن ماه

مدیرعامل پیشین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از برقراری پروازهای داخلی در این مجموعه در ماه بهمن خبر داد.

علی رستمی، مدیرعامل پیشین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل، با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در دو سال گذشته گفت: امسال ترمینال سلام با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید. در حال حاضر ۵ ایرلاین در این ترمینال فعال بوده و روزانه ۷ پرواز از ترمینال سلام انجام می شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تعداد پروازهای ترمینال سلام تا عید نوروز به ۱۵ پرواز در روز خواهد رسید و پس از عید نیز شاهد یک پرواز در هر ساعت خواهیم بود.

 رستمی با اشاره به افتتاح منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: شهر فرودگاهی پیش از این تنها فرودگاه بود. اما با تکمیل ساختمان های نیمه تمام مانند ساختمان اداری منطقه آزاد، گمرک و انبارها، همزمان با ترمینال سلام، منطقه آزاد به افتتاح رسید.

وی با اشاره به جذب سرمایه گذاری در منطقه آزاد شهر فرودگاهی افزود: ۹۰ سرمایه گذار داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند و همکاری با بخشی از این سرمایه گذاران در مراحل عقد قرارداد است.

رستمی ادامه داد: اکنون نزدیک به ۵۰ شرکت در حوزه های بازرگانی و تجاری در منطقه آزاد ثبت شده و یا در حال ثبت است.

مدیرعامل پیشین شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به تکمیل شبکه پروازی این مجموعه گفت: با افتتاح ترمینال سلام و بهره برداری از طرح توسعه ترمینال یک، بستر پروازهای داخلی در شهر فرودگاهی فراهم شده و از بهمن ماه شاهد برقراری پروازهای داخلی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ سطح رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاه ۵۵ درصد بود که اکنون این سطح به هفتاد درصد رسیده است.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر