|

جابجایی پایه‌های روشنایی اپروچ فرودگاه مهرآباد

جابجایی پایه‌های روشنایی اپروچ فرودگاه مهرآباد

مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی امور فنی و عمرانی شهرداری تهران، از رفع معارض پایه‌های روشنایی اپروچ فرودگاه مهرآباد از مسیر پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد.

سید عبدالمهدی حسینی مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی امور فنی و عمرانی شهرداری تهران از پایه‌های روشنایی اپروچ فرودگاه مهرآباد در محدوده میدان فتح به‌عنوان یکی از مهم‌ترین موانع تأسیساتی توسعه ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) یاد و اضافه کرد: تأسیسات فوق پس از حدود یک دهه بلاتکلیفی و در نتیجه توافقات به‌عمل‌آمده با مجموعه فرودگاه مهرآباد جمع‌آوری شد.

"حسینی" با بیان اینکه موضوع جابه‌جایی پایه‌های مذکور از سال 1390 مطرح بوده است، یادآور شد: در این راستا طرح رفع معارضین فوق با مشارکت مشاور ذی‌صلاح و مورد تأیید فرودگاه مهرآباد، تدوین و به تأیید آن مجموعه رسید اما انجام این مهم به دلیل عدم وجود هماهنگی لازم مسکوت مانده بود.

وی افزود: سرانجام پس از هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده در قالب مکاتبات و جلسات مشترک، توافق برای جابه‌جایی پایه‌های روشنایی اپروچ بعد از قریب به یک دهه حاصل شد؛ امری که نقش بسزایی در تسریع عملیات اجرایی پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) و رفع گره ترافیکی میدان فتح خواهد داشت.

 

ارسال نظر