|

در نشست وزرای راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد:

برقراری مجدد پرواز مسافری در فرودگاه پیام در شرف تصویب است

برقراری مجدد پرواز مسافری در فرودگاه پیام در شرف تصویب است

در نشست امروز وزرای راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر پیگیری برای تصویب اصلاح اساسنامه فرودگاه پیام برای برقراری مجدد پروازهای مسافری در جلسه آتی هیات دولت تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در این نشست که صبح روز یکم مرداد پس از بازدید محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نیز نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی از سطوح پروازی، تجهیزات ناوبری و ارتباطی و ترمینال مسافری فرودگاه پیام برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی بر فراهم بودن استانداردهای لازم برای برقراری مجدد پروازهای مسافری فرودگاه تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد، برای تصویب اصلاح اساسنامه فرودگاه پیام در خصوص برقراری پروازهای مسافری در جلسه هفته آینده هیات دولت اقدام شود.

پس از این نشست، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به همراه ابراهیم مرادی و سعید اکبری از اعضای هیات مدیره شرکت از برج مراقبت، باند، تجهیزات هواشناسی و ایستگاه آتش نشانی فرودگاه پیام بازدید کرد.

فرودگاه پیام سال 69 در حوزه پروازهای باری و آموزشی آغاز به کار کرد و اکنون در مجموع 220 نشست و برخاست روزانه در آن انجام می شود. از شهریور 97 پروازهای مسافری این فرودگاه برقرار ولی پس از بروز سانحه هواپیمای 707 متوقف  شد.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور

ارسال نظر