|

پیام مدیرعامل مرکز آموزش هوانوردی هما در خصوص لغو پروازها و کلاسهای زمینی:

پیام مدیرعامل مرکز آموزش هوانوردی هما در خصوص لغو پروازها و کلاسهای زمینی:

دانشجویان عزیز و اساتید بزرگوار هما

با توجه به آنکه شیوع ویروس کرونا بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی در سطح جهانی وارد مرحله پاندمیک ( فراگیر‌جهانی) شده، قرنطینه خانگی و دوری از اماکن عمومی به وظیفه ای انسانی تبدیل شده است‌. از سوی دیگر همانگونه که همه عزیزان به آن اشراف دارند توجه مدیران، معاونان و اساتید هما به مسائل و دستورات حوزه ایمنی است؛ رمز ماندگاری در هوانوردی در تمامی جوامع، ایمنی است و هرچه سطح اجراو التزام به ایمنی در‌ درجات بالاتری قرار گیرد، لذت پرواز صدچندان خواهد شد.

برخود لازم می دانم به اهالی عزیز هما، اذعان کنم که سود و منفعت مرکز آموزش هوانوردی در انجام‌ پرواز و برگزاری کلاس است اما رسالت اصلی مدیران مرکز آموزش هوانوردی هما، آموزش و پرورش نسل آینده خلبانان کشور است و در این مسیر، کوچکترین اهمال و خطایی غیرقابل گذشت است.

با این وجود در راستای همفکری در هما، طبق نظرسنجی تلگرامی میان دانشجویان، بیش از ۸۰ درصد از دانشجویان فهمیم هما به لغو پروازها و کلاسهای هما تا زمان کاهش شیوع ویروس رای دادند که ما نیز به نظر آنها احترام خواهیم گذاشت .لازم به ذکر است فعالیت عملیات هما در ایام تعطیلات عید نوروز بصورت محدود و کنترل شده انجام خواهد گرفت ولی برای رفاه حال دانشجویان عزیز و تسریع در انجام پرواز آنها، پس از عادی شدن شرایط کشور و مهار ویروس کرونا ساعت کاری عملیات هما افزایش خواهد یافت. در پایان برای اساتید، دانشجویان و خانواده محترمشان آرزوی بهروزی و سلامتی دارم.

خلبان علیرضا دانشپور

ارسال نظر