|

کلاه‌برداری با ادعای فضانورد بودن

کلاه‌برداری با ادعای فضانورد بودن

یک زن ۶۵ ساله ژاپنی به‌تازگی قربانی یک کلاه‌برداری آنلاین ۳۰ هزار دلاری شده که شاید در نوع خود بی‌نظیر باشد. رسانه‌های محلی ژاپن گزارش دادند که یک شیاد این زن را فریب داد تا فکر کند او یک فضانورد روسی است که نمی‌تواند بلیت بازگشت به زمین را بخرد!

شاید شما هم داستان‌های کسانی که توانستند برج ایفل یا کاخ سفید را بفروشند شنیده باشید. در جدیدترین مورد کلاه‌برداری‌های عجیب، شیادی که ادعا می‌کرد فضانورد است، یک زن ژاپنی را وادار کرد تا پول بلیت برگشتش به زمین را بدهد!

این داستان عاشقانه فضایی از طریق اینستاگرام شروع شد، اما قربانی خیلی زود به درخواست‌های مالی فضانورد قلابی مشکوک شد.

به گزارش تی وی آساهی ژاپن، این زوج در تاریخ ۲۸ ژوئن از طریق اینستاگرام شروع به مکاتبه کردند و فرد کلاه‌بردار ادعا کرد که یک فضانورد در ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) است. 

او نداشتن آنتن در ایستگاه فضایی در مدار را به‌عنوان بهانه‌ای نداشتن تماس صوتی و تصویری اعلام کرده بود. وقتی فضانورد قلابی عشق خود را به زن ژاپنی ابراز کرد و ادعا کرد که می‌خواهد پس از بازگشت به زمین با او ازدواج کند، به‌سرعت آتش عشق آن‌ها داغ‌تر شد؛ اما مشکلی در کار بود؛ فضانورد قلابی گفت که به‌سادگی نمی‌تواند از ایستگاه فضایی بین‌المللی خارج شود مگر اینکه پول کافی برای بازگشت به زمین داشته باشد!

ارسال نظر