|

بازگشت یک فروند هواپیمای دیگر به ناوگان فعال آتا

بازگشت یک فروند هواپیمای دیگر به ناوگان فعال آتا

هواپیمای بوئینگ ام دی ۸۳ شرکت هواپیمایی آتا با رجیستر EP-TAP پس از ماهها زمینگیری و دوری از ناوگان با تلاش های شبانه روزی مهندسان توانمند شرکت هواپیمایی آتا و پس از انجام C-Check سنگین در آشیانه شهریار این شرکت و پس از انجام نهایی و موفقیت آمیز پرواز آزمایشی به ناوگان عملیاتی آتا بازگشت.

این هواپیما پنجمین هواپیمایی است که طی ٣ ماه اخیر با تلاش های شبانه روزی مجموعه زحمتکش فنی، مهندسی و تعمیرات و با حمایت های تمامی واحدهای شرکت، در مدت زمان کوتاه که درنوع خود بی سابقه است، به ناوگان عملیاتی شرکت هواپیمایی آتا ملحق می شود.

 

در راستای خودکفایی و توانمندسازی واحد مهندسی و تعمیرات شرکت هواپیمایی آتا و  با تلاش مهندسان فنی و مهندسی، آشیانه مهندسی و تعمیراتی شهریار تبریز اخیرا موفق به اخذ گواهینامه 145 PART (مجوز انجام تعمیرات سنگین) برای هواپیماهای MD گردیده است . 

 

با انسجام و اتحاد هر چه بیشتر در کلیه واحدهای عملیاتی ، فنی ، مهندسی و بازرگانی ، هواپیمایی آتا شاهد رشد قریب به  ٣٠٠ درصدی در توسعه ناوگان فعال و پروازها در سه ماهه اخیر بوده است.

بازگشت این هواپیما در راستای سیاست ها و برنامه های هواپیمایی آتا مبنی بر توسعه ناوگان فعال و همچنین افزایش مسیرهای پروازی در سال نو اجرایی شده است .

 توسعه ناوگان فعال هوایی شرکت هواپیمایی آتا با هدف اهتمام به اصل مشتری مداری و ارتقاء سطح کیفی خدمات و استاندارد سازی در حوزه حمل و نقل هوایی از مهم ترین برنامه های هواپیمایی آتا بوده و از این رو بهسازی ناوگان فعلی از اولویت های این شرکت می باشد.

ارسال نظر