|

فرودگاه اراک پس از چهار ماه وقفه بازگشایی شد

فرودگاه اراک پس از چهار ماه وقفه بازگشایی شد

مدیر فرودگاه شهدای اراک از بازگشایی باند و فضای پروازی این فرودگاه پس از حدود چهار ماه تعطیلی خبر داد و گفت: نخستین پرواز فردا به مقصد عسلویه انجام می‌شود.

کن نیوز| علی محمد  طاهری افزود: باند و فضای پروازی فرودگاه اراک امروز بازگشایی شد و این فرودگاه در غرب کشور دوباره به چرخه خدمات‌رسانی هوایی بازگشت.

وی بیان کرد: نخستین پرواز پس از بازگشایی فرودگاه اراک فردا در مسیر عسلویه انجام می‌شود.

به گزارش کن نیوز، طاهری افزود: پیگیری‌ها برای برقراری پروازهای دیگر نیز در حال انجام است و تلاش می‌شود پروازهای مشهد و عتبات نیز در آینده نزدیک برقرار شود.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود پروازهای مشهد و عتبات طی یک تا ۲ هفته آینده به برنامه پروازی فرودگاه اراک افزوده شود.

مدیر فرودگاه اراک یادآور شد: این فرودگاه نهم اسفند سال گذشته به دلیل شرایط و حوادث پیش‌آمده تعطیل شده بود و اکنون پس از حدود چهار ماه دوباره فعالیت خود را ازسرگرفته است.

فرودگاه اراک با داشتن سه‌هزار و ۷۰۰ متر طول باند و ترمینال ۲ منظوره قابلیت انجام پروازهای داخلی و خارجی با هواپیماهای ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ را در تمام طول شبانه‌روز دارد.

 

ارسال نظر