|

واکنش لبنان به فرود یک هواپیما در فرودگاه بیروت با عبارت حک‌شده «تل‌آویو » بر بدنه

واکنش لبنان به فرود یک هواپیما در فرودگاه بیروت با عبارت حک‌شده «تل‌آویو » بر بدنه

عبارت حک شده «تل‌آویو» بر روی بدنه یک هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی اتیوپی که در فرودگاه بیروت بر زمین نشسته بود، واکنش مسئولان هواپیمایی لبنان را به دنبال داشت.

به نقل از النشره، سازمان هواپیمایی لبنان در بیانیه ای به عبارت حک شده تل آویو بر روی هواپیمای اتیوپیایی اشاره و اعلام کرد: بامداد امروز هواپیمایی متعلق به شرکت خطوط هوایی اتیوپی در فرودگاه بیروت بر زمین نشست.

در بیانیه هواپیمایی لبنان آمده است: هنگام توقف هواپیما در جایگاه اختصاص یافته، نیروهای حراست فرودگاه متوجه عبارت تل آویو روی بدنه هواپیما شدند که خیلی کوچک حک شده و از مسافت دور به سختی قابل رویت بود.

بر اساس این بیانیه، پس از اینکه از شرکت اتیوپیایی خواستیم که در این باره توضیح دهند، آنها اعلام کردند که معمولا نام فرودگاهی که هواپیما برای اولین بار پس از خرید در آن فرود می آید را روی آن حک می کنند و درباره این هواپیما نیز این امر صادق است و آنها قبل از پرواز هواپیما به فرودگاه بیروت، متوجه این موضوع نشدند.

هواپیمایی لبنان در ادامه بیانیه خود آورده است: ما از شرکت خواستیم که بسیار سریع عبارت حک شده بر روی بدنه هواپیما را قبل از برخاستن از فرودگاه بیروت پاک کند و این درخواست اجابت شد و شرکت یاد شده اقدام به پاک کردن عبارت تل آویو کرد. همچنین از شرکت مذکور خواسته شد که بررسی های بیشتری به عمل آورد تا آرم یا عبارت دیگری که مرتبط به دشمن اسرائیلی باشد، بر روی هواپیماهای این شرکت قبل از فرود آنها در فرودگاه بین المللی بیروت نباشد.

ارسال نظر