|

اجرای دو پروژه بزرگ در ایرساید فرودگاه مهرآباد

عملیات اجرایی پروژه روشنایی تاکسی وی آلفا و تاکسی وی های ارتباطی باند 29 راست و نیز شبکه گاز رسانی به ساختمان ایمنی وآتش نشانی فرودگاه مهرآباد شروع شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی نیا، مدیرکل فرودگاه با اعلام این خبر عنوان کرد: در راستای استاندارد و ایمن سازی سطوح پروازی فرودگاه، عملیات اجرایی پروژه روشنایی تاکسی وی آلفا و تاکسی وی های ارتباطی آن به باند 29 راست به طول 4200 متر و نیز عملیات گاز رسانی به ساختمان ایمنی و آتش نشانی همزمان در ایرساید فرودگاه مهرآباد شروع شد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: روشنایی تاکسی وی های مذکور تا قبل از این به صورت پرتابل و موقت بود که در اقدام اخیر، بعد از 20 سال و با همکاری اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی این پروژه به منظور استاندارد و ایمن سازی ورودی ها و خروجی های پروازها در دید کم با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبار بهسازی فرودگاه بین المللی مهرآباد در حال اجراست.

صفی نیا بیان کرد: پروژه دیگر مرمت و بهسازی ساختمان ها، ایجاد زیرساخت برای تاسیسات برقی و اجرای عملیات شبکه گاز رسانی به ایرساید است که بعد از سالها محقق شد. این پروژه در راستای تامین گرمایش سالن خودروهای آتش نشانی برای جلوگیری از یخ زدگی آب و فوم موجود در خودروها در طول عملیات زمستانی اجرایی شده که با سرعت تا قبل از شروع برف و سرما به اتمام خواهد رسید. اعتبار اختصاص یافته به این طرح سه میلیارد و 500 میلیون ریال است.

منبع: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر