|

Phoenix Air

خارج کردن آمریکایی‌های مقیم چین از ووهان

خارج کردن آمریکایی‌های مقیم چین از ووهان

مسئولین امور حمل و نقل هوایی پزشکی (Phoenix Air) تا کنون بیش از ۱۱۰۰ آمریکایی مقیم ووهان چین را کشور از چین خارج کرده‌اند و در صورت نیاز برای انجام ماموریت‌های بیشتر آماده هستند.

کارترزویل در جورجیا، شرکت حمل و نقل هوایی به مدیریت برادران مارک و دنت تامپسون، متخصص در آموزش‌های نظامی و حمل و نقل بیماری‌های واگیردار می‌باشند. بنابراین هوانوردان و پرسنل پزشک این شرکت برای بحران بیماری‌های واگیردار همچون کرونا در نیمی از جهان آماده‌اند.

در اواسط ماه فوریه جت‌های بویینگ مجهز به سیستم (CBCS) تولید شده توسط شرکت Phoenix Air، به محض شیوع ویروس کرونا در صحنه حاضر شدند. این شرکت به کمک چندین آژانس فدرال ایالات متحده، متخصصین پزشکی و متخصصین بیماری‌های عفونی ۵ پرواز را توسط بویینگ ۷۴۷ برای کمک به خانواده‌های آمریکایی در مرکز شیوع ویروس ترتیب داد. 

این شرکت موفق به نجات ۱۱۰۰ آمریکایی و ۱۰۰ کانادایی شد. نجات یافتگان به پایگاه هوایی واقع در کالیفرنیا منتقل شدند‌، افرادی که حین پرواز علائم مربوطه را نشان می‌دادند پس از رسیدن با مقصد به قرنطینه منتقل شدند. 

بنا به اظهارات برادران تامپسون کارکنان و پزشکان مسافرین را از نزدیک تحت نظر داشته‌اند.

ابزار و وسایل پزشکی نیز، قبل از رسیدن تیم متخصص و مسافرین به مکان مورد نظر منتقل شده‌اند.

گرچه برادران تامپسون مجاز به انتشار جزئیات نبودند اما ادعا کردند که ابزارها پیشرفته‌ترین سیستم زیست‌پیمایی در جهان هستند. آن‌ها عنوان کردند که این تیم علاوه بر قابلیت حمل و نقل هوایی، تبدیل به کارشناسان آلودگی شدند و همچنین هر هواپیما پس از انجام ماموریت کاملا تمیز و ضدعفونی شده‌است. 

ارسال نظر