|

اطلاعیه هواپیمایی آتا در خصوص تاخیر پرواز تهران-نجف

اطلاعیه هواپیمایی آتا در خصوص تاخیر پرواز تهران-نجف

پیرو انتشار خبری در رسانه ها در خصوص تاخیر ۱۲ ساعته پرواز شماره ۶۶۵۴ از مبدا تهران به مقصد نجف، هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از زائرین و مسافران محترم این پرواز به استحضار می‌رساند:

 

تاخیر ۱۲ ساعته پرواز شماره ۶۶۵۴ تهران - نجف بدلیل انجام با تاخیر پروازهای قبلی هواپیمای این خط پروازی بوده است.

 

با توجه به شرایط نامساعد جوی و همچنین وجود برخی مشکلات در خدمات زمینی فرودگاه بغداد، پرواز تهران-بغداد هواپیمایی آتا با تاخیر انجام شده و بعد از فرود هواپیما در فرودگاه مقصد مسافران در اعتراض به انجام با تاخیر این پرواز بعد از چندین ساعت اقدام به ترک هواپیما نموده و این عوامل باعث انتقال تاخیر به پروازهای بعدی این هواپیما شده است.

در ادامه عزیمت هواپیمای این خط پروازی از بغداد به تهران برای انجام پرواز تهران _ نجف بدلیل مشکلات ذکر شده و همچنین اعتراض مسافران با تاخیر انجام شده و تمامی این عوامل باعث بروز تاخیر ۱۲ ساعته در پرواز ۶۶۵۴ تهران-نجف گردیده است.

 

هواپیمایی آتا تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از لغو این پرواز به کار گرفته ولیکن متاسفانه عوامل مختلفی مانند انجام با تاخیر پرواز تهران-بغداد بدلیل شرایط نامساعد جوی و وجود مشکلات در خدمات زمینی فرودگاه مقصد، ترک دیرهنگام مسافران این پروازهاو ... دست به دست هم داده و باعث بروز تاخیر در پرواز شماره ۶۶۵۴ تهران - نجف گردیده است.

 

 خاطر نشان می‌سازد هواپیمایی آتا بر اساس مسئولیت قانونی خود و همچنین منشور حقوق مسافران که همواره سرلوحه این شرکت بوده اقدام به دو نوبت پذیرایی شامل یک نوبت غذای گرم بهمراه نوشیدنی و یک نوبت میان وعده از مسافران محترم نموده و همچنین مسافرانی که به سالن ترانزیت مراجعه نکرده بودند در هتل اسکان داده شده و از ایشان پذیرایی شده است.

  ولی متاسفانه امکان اسکان در هتل برای مسافران محترمی که مهر خروج بر گذرنامه‌شان درج شده و وارد سالن ترانزیت شده بودند بدلیل عدم امکان خروج از فرودگاه میسر نبوده و در سالن ترانزیت در دو نوبت از ایشان بصورت کامل پذیرایی شده است.

 

 هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی مجدد به اطلاع می‌رساند با پیگیری و دستور‌ مدیرعامل این هواپیمایی به منظور تکریم و دلجویی از مسافران محترم که سرمایه های اصلی هواپیمایی آتا هستند بلیت رایگان پرواز به مشهد مقدس به مسافران گرامی این پرواز اختصاص یافته و ایشان می‌توانند با مراجعه به دفاتر فروش هواپیمایی آتا بلیت رایگان سفر به مشهد مقدس را دریافت نمایند.

ضمنا هواپیمایی آتا از مسافران محترم بابت صبر و شکیبایی ایشان تشکر و قدردانی می‌‌نماید.

ارسال نظر