|

جزئیات ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام

جزئیات ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام جزئیات جدیدی از طرح ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در این فرودگاه گفت: با این اقدام علاوه بر اینکه به کسب و کارهای تاکسی‌های اینترنتی آسیبی نمی‌رسد بلکه امنیت سفر مسافران ارتقاء می‌یابد.

سعید چلندری، با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده برای ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی در راستای خدمات‌رسانی به مردم اظهار کرد: در زمینه ساماندهی ترمینال مسافری فرودگاه امام مقرر شد تاکسی‌های اینترنتی از داخل پارکینگ شماره 3 نسبت به خدمات رسانی به مسافران اقدام کنند.

وی ادامه داد: این اقدام ضمن جلوگیری از ازدحام جمعیت مقابل ترمینال، محل مشخصی در پارکینگ شماره 3 برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

چلندری تاکید کرد: این برنامه باعث می‌شود از آسیب به کسب و کار تاکسی‌های اینترنتی که در فرودگاه مشغول به خدمات‌رسانی هستند جلوگیری شود، ضمن اینکه خدمات باکیفیت بهتر و ایمنی بالا به مسافران ارائه خواهد شد.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه تشخیص تاکسی‌های اینترنتی نیز مقدور نبوده و در صورت شکایت مسافران امکان پیگیری آن فراهم نبود، اظهار کرد: با این تفاسیر طرح مذکور به منظور ساماندهی مسافربرهای شخصی و تاکسی‌های اینترنتی با هدف حفظ و ارتقاء ایمنی سفر مسافران برنامه‌ریزی شده است.

چلندری بیان کرد: با اجرای این طرح امکان پیگیری شکایات مسافران از تاکسی‌های اینترنتی فراهم می‌شود و از فعالیت مسافربرهای شخصی که احراز هویت نشده‌اند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

ارسال نظر